י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

המלצות חוק הגיוס - ליברמן: "לא רואה הצדקה לקרבות בקואליציה"

ליברמן התראיין הבוקר ואמר כי חוק הגיוס שגובש במשרד הביטחון, יוגש ביום שלישי והציע לחרדים, לא "להפוך כל נושא למחלוקת, זה לא נכון". כמו"כ הוא עדכן כי ישנם "יעדים ברורים עם סנקציות כלכליות גם על הישיבות וגם על אותם אנשים"

ליברמן עם דרעי וליצמן במליאה. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
ליברמן עם דרעי וליצמן במליאה. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



דריכות במפלגות החרדיות לקראת הגשת חוק הגיוס בימים הקרובים.

מבלי שהנציגים החרדים יודעים מה מופיע בו, ביום שלישי הקרוב יונחו המלצות חוק הגיוס אשר גובשו בחודשים האחרונים על ידי וועדה מיוחדת מטעם משרד הביטחון.

הבוקר, (ראשון) התייחס שר הביטחון אביגדור ליברמן לנושא בראיון לרשת ב' ואמר כי "ביום שלישי אני מקווה שאכן אנחנו נפרסם את המסקנות של הוועדה, עם יעדים ברורים בגיוס עם סנקציות כלכליות גם על הישיבות וגם על אותם אנשים".

ליברמן הוסיף ואמר, "מי שעריק אין הבדל אם הוא חרדי או חילוני, אין כזה דבר סנקציה פלילית - יש חוק במדינת ישראל כל מי שצריך להתגייס אז או שהוא מגוייס או שהוא הוכרז כעריק. לגבי אותם אנשים שלא חלה עליהם חוק גיוס גם שם צריך לטפל. אני סומך על הצבא".

ליברמן חזר בדבריו על דברים שאמר לאורך התקופה האחרונה, "לא התערבתי ולא ביקשתי להפוך את זה לנושא פוליטי. ההנחייה שלי לצה"ל הייתה - לגבש את הדרישות כפי שזה נוח לצבא".

לסיום דבריו העריך ליברמן כי המסקנות לא יובילו למשבר בקואליציה, "אני מציע שנמתין לאותם מסקנות, זה מאוד לא נכון לתקוף את המסקנות של צה"ל. אין לו אגנדה פוליטית. זה טובת צה"ל", הוא הוסיף ואמר; "להפוך כל נושא למחלוקת, זה לא נכון, מי שמחפש משבר תמיד ימצא סיבוב. אני לא רואה פה הצדקה לקרבות בקואליציה".
חוק הגיוס אביגדור ליברמן משבר קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד