כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

נתניהו: מתכוון להעביר את חוק הגיוס בקרוב

לקראת הגשת דו"ח ועדת הגיוס שהקים שר הביטחון אביגדור ליברמן, ראש הממשלה נתניהו מתכונן להעלות בקרוב את סוגיית הגיוס לדיון בפורום ראשי הקואליציה: "ננסה להגיע להסכמה רחבה בקואליציה ולהביא את החוק למרות שסדר הזמנים הוא צר מאוד"

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



לקראת הגשת דו"ח ועדת הגיוס שהקים שר הביטחון אביגדור ליברמן, ראש הממשלה נתניהו מתכונן להעלות בקרוב את סוגיית הגיוס לדיון בפורום ראשי הקואליציה.

ראש הממשלה נתניהו עדכן את ראשי הקואליציה על כך שנפגש היום עם שר הביטחון ליברמן בעניין חוק הגיוס וסוכם שהשר ליברמן יביא את תזכיר החוק ליועמ״ש בהקדם האפשרי במטרה להביא את תזכיר החוק מייד כדי לעמוד בלוחות הזמנים.

עוד סוכם כי, לאחר הגשת תזכיר החוק יתקיימו דיונים מהירים בין ראשי הקואליציה על מנת להגיע להסכמה רחבה ככל האפשר.

הבוקר (ראשון) התייחס נתניהו למסקנות הדו"ח שצפויות להגיע לידיו היום, ואמר לשרי הליכוד, "ננסה להגיע להסכמה רחבה בקואליציה ולהביא את החוק למרות שסדר הזמנים הוא צר מאוד".

כזכור, חוק הגיוס הוביל למשבר פוליטי בסוף מושב החורף לאחר ששר הביטחון ליברמן הודיע כי מפלגתו תתנגד לחוק הגיוס שהביאו החרדים בכנס החורף, וכי הוא יתמוך אך ורק בחוק שיגיע ממשרד הביטחון וצה"ל.

כעת לאחר כמה חודשים סיימה הוועדה שהורכבה מבכירי מערכת הביטחון וצה"ל את עבודתה, והיא צפויה להגיש לשר הביטחון את המלצותיה.

ליברמן יקבל את הדו"ח שאליו תצורף הצעת חוק הגיוס, וועדה מיוחדת שתוקם ע"י סיעות הקואליציה בראשות השר לוין, תגבש הסכמות בקואליציה בתקווה לעלות את החוק עד סוף המושב בקריאה שנייה ושלישית.
בנימין נתניהו חוק הגיוס ראשי הקואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד