ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מעצבת האופנה שמגשימה את החלום למאות כלות חרדיות

הכלות במגזר החרדי כבר יודעות כי כאשר הן רוצות לרקום חלום של שמלת כלה הכתובת האולטימטיבית היא מעצבת האופנה איילת שלמה (דיאמנט) • הבדים היוקרתיים ממיטב המותגים מחו"ל, העיצוב והתפירה אישית והמחירים הטובים עושים את ההבדל

מעצבת האופנה שמגשימה את החלום למאות כלות חרדיות
לבנת יהודה

ידועה האמרה כי חתונה יש פעם בחיים, וכך מקווה כל כלה הנכנסת לחופתה. ההכנות הרבות לחתונה תופסות חלק בלתי נפרד מחייה של כל כלה, אולם על דבר אחד רוב הכלות לא מוכנות להתפשר, על מה שמסמל יותר מכל את הכלה. שמלת הכלה.

שמלות כלה צנועות
היום לו מחכה הכלה בכיליון עיניים טומן בחובו חלומות גדולים. כל כלה וחלומה האישי על איך שצריכה שמלת הכלה להיראות, מהודרת ויפיפייה.

הכלות החרדיות דורשות כמובן שמלות צנועות, אולם מתברר כי כדי להיות כלה צנועה וחסודה אין צורך להתפשר על שמלת הכלה. במגזר החרדי יודעות רבות מהכלות כי כאשר הן רוצות לרקום חלום של שמלת כלה הכתובת האולטימטיבית היא מעצבת האופנה איילת שלמה המובילה במגזר החרדי.

סלון הכלות איילת שלמה מוכיח כי אפשר להיות כלה חסודה וצנועה מבלי להתפשר על איכות הבד, העיצוב האופנתי והיוקרתי, הגזירה המושלמת, התפירה והטאצ' האישי.

בסלון הכלות המהודר של מעצבת האופנה איילת שלמה בסמוך לגשר קוקה קולה בבני ברק, עברו כלות מהמשפחות המפורסמות והמוכרות בישראל, ובהן כלות המשתייכות למשפחות האדמו"רים והרבנים הידועים, ואשר בחתונותיהן השתתפו אלפים.

בסלון הכלות איילת שלמה מעוצבות שמלות הכלה ונתפרות במיוחד עבור הכלה. בדים באיכות הגבוהה ביותר וממיטב המותגים ובהן קדנה וכדומה, המיובאים מצרפת ואיטליה. שמלות הכלה מוצעים החל מהבדים המיוחדים ביותר עם חרוזים ואבנים יוקרתיים ועד למודלים הקלאסיים, כל זאת בעיצוב יוקרתי וייחודי, שירות אישי ומקצועי ובאווירה ביתית ואינטימית, והכל במחירים אטרקטיביים.

מעצבת האופנה איילת שלמה בוגרת 'בית יעקב' ובתי ספר מקצועיים לעיצוב ותפירה משמשת כמעצבת אופנה קרוב לשני עשורים וזוכה לתשבוחות רבות מצד אלפי הלקוחות שפקדו את הסלון ונהנו מעבודה אופנתית ואיכותית. היותה בוגרת בית יעקב מהווה בונוס נוסף ומאפשרת לכלות שומרות המצוות לשלב בין הרוח המאפיינת בוגרת מוסדות חרדיים לבין רמה גבוהה של אופנה ומקצועיות ללא פשרות.

איילת שלמה מציינת כי "אצלי חשובה האמירה האישית. לאחר שאני שומעת את חזונה וחלומה של הכלה, אני רוקמת יחד איתה את החלום בטאצ' אישי על פי הסגנון אותה מבקשת הכלה ליום החשוב בחייה".

ביקשנו מסלון הכלות איילת שלמה:
הטבה מיוחדת לגולשים שלנו וקיבלנו 1000 ₪ הנחה בתפירה והשכרה של שמלת כלה.

לקבלת ההטבה התקשרו עכשיו 03-381-8660

בקרו בדף הרשמי של סלון הכלות






















איילת שלמה סלון כלות בבני ברק לבנת יהודה שמלת כלה כלות חרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד