ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

אייכלר חיבק את אבוטבול: תהיה רה"ע • צפו

בעיצומם של מאבקים על הנהגת העיר, נראה חבר הכנסת ישראל אייכלר מ'אגודת ישראל' בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', כשהוא מחבק בחום את רה"ע בית שמש משה אבוטבול • צפו

צלם: יעקב לדרמן
צלם: יעקב לדרמן



בצל המו"מ בין ראש העיר בית שמש משה אבוטבול לסיעות 'דגל' ו'שלומי אמונים', הח"כ הבעלזאי מעניק חיבוק חם למשה אבוטבול, ומכריז: "אתה ראש העיר הבא".

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נצפה חה"כ ישראל אייכלר משתתף לצד ראש העיר בית שמש משה אבוטבול באירוע פרטי. אייכלר אמר בדבריו: "אני רוצה לציין את משה אבוטבול. אני רוצה להגיד שר' משה לא סתם נקרא ר' משה זכיתי להיות מהראשונים שתמכו בו שהוא ינצח והוא יהיה ראש עיריית בית שמש לא היום, לא 12 שנה".



"האמנתי באברך הזה, הוא בא ןאמר שהוא רוצה להקים עיר עם 30,000 דירות לציבור החרדי ואז זה היה נראה כמו חלומות באספניה ומאז ועד היום", אמר אייכלר. "גם אם יש מעררים מפה ומשם, הייתה ראש העיר אתה ראש ותישאר ראש העיר בית שמש - לא למענך, אלא למען העיר, למען הציבור החרדי כולו. כי בית שמש זה העתיד של הציבור החרדי - פיזית אין מקום אחר שאפשר למכור דירות במחיר סביר. אתה תהיה ראש העיר ותזכה להקים עיר ואם בישראל".

מחר צפוי אבוטבול לפגוש פעם נוספת את צוותי המו"מ בסיעות 'דגל' ו'שלומי אמונים', ובו יעלו שוב דרישות הנציגים שבראשם תיק החינוך, יו"ר המועצה המקומית וסגן נוסף עבור סיעת שלומי אמונים.
אייכלר אבוטבול בית שמש מונציפלי 2018

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד