י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

כשנתניהו החליט להשקיע בתשתיות באיראן

ראש הממשלה הפתיע את עוקביו בטוויטר עם הכרזה לפיה החליט לסייע לאיראן להתמודד עם מחסור במים עמו היא מתמודדת, באמצעים טכנולוגיים מתקדמים • צפו בסרטון

מתוך הסרטון שפורסם בעמוד הטוויטר של ראה"מ
מתוך הסרטון שפורסם בעמוד הטוויטר של ראה"מ



ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הפתיע היום את עוקביו בטוויטר עם הכרזה חריגה, לפיה בכוונתו לסייע לממשלת איראן לענות על המחסור החמור במי שתיה ברפובליקה האיסלמית.

"היום אני עומד להציע לעם האיראני הצעה חסרת תקדים. היא קשורה למים. העם האיראני הנו קורבן של משטר אכזרי, המונע מעמו שתיית מים ראויים. שר חקלאות איראני לשעבר, איסה קלנטארי, אומר ש-50 מיליוני אנשים עלולים לעזוב את ביתם בשל בעיית מים".




לדבריו: "ישראל יודעת איך למנוע משבר מים באיראן, ואני רוצה לשתף את המידע שצברנו עם העם של איראן. אנחנו נראה לחקלאים איראנים איך הם יכולים להציל את הגידולים שלהם, ולהאכיל את משפחותיהם".

"אנחנו נקים אתר אינטרנטי, שבו נפרסם את המידע, כיצד איראן יכולה להינצל מבצורת המים. המשטר האיראני צועק 'מוות לישראל', ובישראל צועקים 'חיים לעם האיראני'. אנו יודעים שהעם באיראן הנו הגון וטוב, והוא לא צריך להתמודד עם משטר כה אכזר לבדו".

"אני רוצה לשתף את המידע שצברנו עם האיראנים. לצערי איראן מחרימה את ישראל, אז עלינו להיות יצירתיים, ולכן נקים את האתר. אנחנו נעזור, כדי למנוע סבל ממיליוני איראנים, הסובלים מהמשטר האכזרי הזה", הוסיף ראש הממשלה.
מים איראן נתניהו טוויטר תשתיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד