י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

"איך נוכל לשתוק": מלחמת המקובלים כנגד הבילויים במחנה יהודה

לא רק חסידות גור: מקובלי ירושלים יוצאים בחוד ובחנית כנגד הבילויים בשוק ויקיימו תפילה אצל גדול המקובלים רבי מרדכי שרעבי להעביר את רוע הבילויים מהשוק. "מידי ערב מאות ריקים ופוחזים ממלאים את רחובות השוק ושותים ומשתכרים והפריצות מחרידה"

שוק מחנה יהודה בירושלים
שוק מחנה יהודה בירושלים



המאבק של סגן השר יעקב ליצמן וחסידות גור כנגד מתחם הבילויים הפרוץ בשוק 'מחנה יהודה' בירושלים, שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים', עולה שלב ומקבל חיזוק ממקובלי ירושלים.

במודעות שנתלו היום (שני) בירושלים מתוכננת בשעה 18:00 אחר הצהריים עצרת ענק בהר המנוחות על יד ציונו של המקובל רבי מרדכי שרעבי זיע"א.

"לצערינו מידי ערב מאות ריקים ופוחזים ממלאים את רחובות השוק ושותים ומשתכרים והפריצות מחרידה, איך נוכל לשתוק?" נכתב.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בעצרת התפילה והזעקה צפויים להשתתף בין היתר: המקובל רבי דוד בצרי, המקובל רבי בניהו שמואלי ראש ישיבת נהר שלום שישיבתו ממוקמת סמוך לשוק והמקובל רבי יעקב עדס.



המקובל רבי בניהו שמואל והרב דוד בצריצילום: המקובל רבי בניהו שמואל והרב דוד בצרי
המקובל רבי בניהו שמואל והרב דוד בצרי


ראש ישיבת נהר שלום הרב בניהו שמואלי אף יצא מגדרו ובראיון לרונן כץ ב'קול ברמה' אמר: "אני שמח שאחרי שנים שאני זועק סגן השר ליצמן נרתם לעניין. גם אם אני מגיע לישיבה בשעה 3 בלילה, כל אזור שוק מחנה יהודה גדוש בנערים שעושים רעש ומפריעים לשכנים, זה לא יתכן" זעק הרב.

"הערב נקיים מעמד תפילה מיוחד שכל אותם נערים שמכלים שם לילות ישובו בתשובה שלמה. התושבים החילונים צריכים להבין שמדובר במניעת עוגמת נפש לתושבים שסובלים מהרעש ותו לא".

הרב בניהו סיפר כי פנה לראש העיר ניר ברקת. "קיימנו פגישות עם אופיר לנג מהמנהלת ונציגי התושבים, כל תושבי האזור חרדים וחילונים רוצים לשים סוף לתופעה הזאת", אמר הרב.


מחנה יהודה מקובלים הרב בניהו שמואלי מלחמה בילויים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד