ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

מרגש: הודי נכרי תרם לחב”ד תפילין עבור הלוחמים בגבול עזה

איש עסקים הודי מתחום ההיי-טק, המתגורר בשנים האחרונות בארצות-הברית העניק תרומה של זוגות תפילין ללוחמים בעזה

מרגש: הודי נכרי תרם לחב”ד תפילין עבור הלוחמים בגבול עזה



תורמים ונציגים של חברי ארגון 'חמ"ה' (חבורת מזכי הרבים) מארה"ב ואירופה, הגיעה לביקור בזק בארץ הקודש, נוכח המצב הביטחוני המתוח. זו הפעם השנייה בשנה האחרונה שמשלחת כזו מגיעה ארצה ופועלת עם חיילי צה"ל, בעיקר מיוצאי ברית-המועצות לשעבר.

הפעילים, חסידי חב"ד ונדיבי לב שנרתמו לפעילות העניקו 25 זוגות תפילין ללוחמי מג"ב המוצבים בחברון. בהמשך, ביקרו גם בעוטף עזה, קיימו פעילות עם החיילים בסוללת 'כיפת ברזל' והעניקו שתיה, שוקולדים וסיגריות ללוחמים – שהתרגשו מאוד.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי את התרומה העיקרית נתן איש עסקים הודי מתחום ההיי-טק, המתגורר בשנים האחרונות בארצות-הברית. הוא החליט להגיע לישראל לראשונה, לאור המצב, והביא עימו מתנה מיוחדת לחיילים: זוגות תפילין. לדבריו, ”לא יכולתי להישאר בבית, כשבני העם היהודי נלחמים על גבולותיהם. הייתי חייב להביא לכם את המיגון הרוחני של העם העתיק שלכם”.

הרב הלל זלצמן, מייסד ומנכ"ל 'חמ"ה' זה 50 שנה, אמר כי בארגון מארגנים כעת 100 זוגות תפילין נוספות. כזכור, בשנה שעברה הכניס אנשי 'חמ”ה' החב”דניקים ספר תורה לזכות חיילי צה"ל, בהשתתפות שר הביטחון אביגדור ליברמן".

השליח הרב יוסי נסילביץ, מנהל פעילות הארגון בישראל שהשתתף בפעילות, הוסיף: "אין ספק שהתפילין שחילקנו לחיילים מוסיפות ב'וראו כל עמי הארץ כי שם ה' נקרא עליך ויראו ממך' – כפירוש הידוע שמדובר בתפילין. העובדה שעוד עשרות חיילים יניחו מעתה תפילין כל יום, מגבירה את הביטחון בארץ ישראל".













עזה חיילים תפילין הודו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד