כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

חבר המועצה תקף את זייברט: הכל קומבינה

בעיריית בני ברק נערכה ביום חמישי האחרון ישיבת מועצה, במהלכה תקף נציג הפלג הירושלמי, חבר המועצה מלאכי את ראש העיר חנוך זייברט ותקף אותו בהאשמות חמורות: "יש פה קומבינה וגניבה של שטחי ציבור. עשיתם דבר מכוער"

זייברט בשמחה לבנו של מלאכי, בימים יפים יותר
זייברט בשמחה לבנו של מלאכי, בימים יפים יותר



בעיריית בני ברק נערכה ביום חמישי האחרון ישיבת מועצה, במהלכה תקף נציג הפלג הירושלמי, חבר המועצה מלאכי את ראש העיר חנוך זייברט והאשים אותו בדברים חמורים. "זו קומבינה", תקף מלאכי את זייברט והוסיף, "כל העסק פה זו קומבינה מהתחלה עד הסוף".

מדובר בתיקון "טעות סופר" בחוזי בר רשות של ההקצאות לעמותת "אוצר ערכי החסידות" ול"רפואה וישועה". בפתח הישיבה אמר ראש העיר זייברט כי היו שתי טעויות קלות, באחד היה חסר מספר תב"ע ובשני היה חסר מספר גוש וחלקה. "אני חושב שאלו דברים טכניים. בעבר זה אושר במועצה. מי בעד בבקשה?" שאל.

"אני חושב שזו טעות מכוונת", אמר חבר המועצה מלאכי, על פי התיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים' מתוך פרוטקול הישיבה. "היה פה פרסום לא נכון מכוון של ההקצאה הזאת", טען. לדבריו, אנשים שיכלו ורצו להגיש התנגדות, ועמותות שבאו לבדוק את טבלת ההקצאות - לא הופיעו בהם המספרים הנכונים ולא ידעו למה להתייחס. "זו קומבינה ואני מתפלא. האמת היא, אני לא מתפלא, כי כל העסק פה זו קומבינה מהתחלה עד הסוף. זה מכוון והיועץ המשפטי משתף עם זה פעולה" תקף.

לדברי מלאכי לא מדובר בטעות סופר כפי שהציג ראש העיר זייברט, "יש פה קומבינה וגניבה של שטחי ציבור, בגלל שלא פרסמו אותם כדין ולא יכלו להתייחס לזה לבקשות". הוא המשיך ותקף גם את היועמ"ש עו"ד יהודה ליבוביץ: "זה שהיועץ המשפטי מציג פה תמונה מטעה, זה חלק משיתוף הפעולה שלו מתחילת התהליך עד סופו, עם כל המחדלים שהיו פה בהקצאות וגניבה של שטחי ציבור מתחילתם ועד סופם".

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי ראש העיר זייברט התעלם מההאשמות החמורות נגדו, וביקש להביא להצבעה, כשהוא אומר, "אני מוחה על הפגיעה ביועץ המשפטי של העירייה" עו"ד ליבוביץ. מלאכי המשיך בשלו ואמר, "אתה לא מוחה על שום דבר, אתה חלק מזה ואין לך זכות למחות. אתה צריך להגיד שאתם עשיתם דבר מכוער".

אנשי עמותת "אוצר ערכי החסידות" שבין מייסדיה נמנה חסיד גור הנחשב למקרוב לראש העיר, ביקשו הקצאה לצורך בניית בית כנסת וכולל והעירייה אישרה הקצאה של כ-400 מ"ר ברחוב חזון איש 70 בבני ברק, מעל שטח גני ילדים.

"עמותת רפואה וישועה - אגודת ביקור חולים דחסידי גו"ר, ביקשו הקצאה למטרת הפעלת עמותת חסד, והעירייה אישרה הקצאה של קומה מינוס 2, מפלס קרקע מרחוב רבי עקיבא.

בישיבת המועצה הוחלט לאשר תיקון "טעות סופר" בחוזי בר רשות של ההקצאות לאוצר ערכי החסידות ולרפואה וישועה, בהתאם למכתבו היועץ המשפטי עו"ד יהודה ליבוביץ, כאשר היחיד שהתנגד לכך הוא חבר המועצה מלאכי.

בנוסף, הוחלט לאשר את קריאתו של ראש העיר זייברט למחות על הפגיעה בכבודו של היועץ המשפטי לעירייה עו"ד ליבוביץ, על ידי חבר המועצה מלאכי. כל הנוכחים, מלבד מלאכי עצמו, הביעו את מחאתם.
ישיבת מועצה חנוך זייברט משה שלום מלאכי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד