י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

"בעל עשרת הפרצופים" ממודיעין עילית ישוחרר למעצר בית; האישום נגדו יושעה

פרסום ראשון: בפרקליטות לקחו צעד אחורה והחליטו שלא להגיש מחר כתב אישום נגד תושב מודיעין עילית החשוד שניהל קשרים עם נשים והונה אותן. מחר הוא ישוחרר למעצר בית

החשוד בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
החשוד בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90





בעייה בראיות? שבוע וחצי לאחר שנעצר בחשד שניהל קשרים עם נשים והונה אותן, החשוד בן 38 ממודיעין עילית, ישוחרר למעצר בית.

חודשים ממושכים נערכה חקירה במשטרת מחוז ש"י נגד מודיעין עילית בן 38 ואב לעשרה ילדים, ובמהלכה אף פורסמה כתבה בידיעות אחרונות, שם סיפרו נשים כי נהג לקיים איתן קשרים, לעיתים עם מספר נשים במקביל, תוך שהוא מתחזה לרווק או גרוש.

לפני שבוע וחצי נעצר החשוד על ידי חוקרי המשטרה ומעצרו הוארך. בשבוע שעבר, עם סיום החקירה וגיבוש הראיות בידי היחידה החוקרת, הוגש לבית המשפט הצהרת תובע לקראת כתב אישום ובעקבות כך מעצרו הוארך בשנית.

מפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' ומתפרסמים לראשונה, עולה כי בניגוד לצפוי, פרקליטות מחוז ירושלים לא יגישו מחר כתב אישום נגד החשוד, וזאת בין היתר בעקבות קושי בראיות. על פי הסיכום שהגיע פרקליטו עו"ד מיכאל עירוני עם נציגי הפרקליטות, החשוד בן ה-38 ישוחרר מחר (שלישי) למעצר בית ובפרקליטות ימשיכו לעבוד על התיק כשהוא אינו תחת סורג ובריח.

החשוד, מתגורר בעיר מודיעין עילית, מכונה על ידי חלק מהתושבים כ'בעל עשרת הפרצופים', בעקבות החשדות החמורים שפורסמו נגדו. באחד הדיונים שנערכו בבית המשפט אמר השופט אלעד פרסקי, כי "קיים חשד סביר למיוחס למשיב", אולם כאמור בשלב זה נראה כי כתב האישום מתעכב.

עו"ד ליאור פרץ, פרקליט של אחת המתלוננות, אמר ל'בחדרי חרדים' בעקבות הפרסום, כי "היום קיבלנו עדכון מפרקליטות מחוז ירושלים שבכוונתם להסכים על שחרור החשוד למעצר בית למשך 30 יום, כשבמהלך התקופה האמורה יתבצע שימוע לחשוד בחשד לביצוע עבירות פליליות כנגד מרשתי ויתר המתלוננות".

עו"ד ליאור פרץ

פרץ אומר "אין ספק שישנה תחושת אכזבה מסוימת לעת הזאת, אך אנו סמוכים ובטוחים שהפרקליטות תמצה עד תום את הליך השימוע בעניינו של החשוד ותגיע בסופו של יום למסקנה המתבקשת והיא הגשת כתב אישום כנגדו".

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.
מעשים חמורים הונאת נשים כתב אישום קושי בראיות מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד