כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

אזולאי לנתניהו: שתלך לכל הרוחות • צפו

חבר הכנסת הצעיר מש"ס הגיב על הצעת אי אמון בכנסת, באיחול לראש הממשלה: "שתלך לכל הרוחות" ההסבר הגיע מיד, מפורט ומלווה בדברי תורה

אזולאי  לנתניהו: שתלך לכל הרוחות • צפו



הגבות הורמו היום במליאת הכנסת, כאשר במענה להצעת אי אמון שהגישו באופוזיציה עלה לדוכן חה"כ ינון אזולאי (ש"ס) ונשמע מאחל לראש הממשלה "שתלך לכל הרוחות".

אלא שמתברר כי מדובר בברכה, חה"כ ינון אזולאי סיפר בנאומו כי, "הצעת האי-אמון הזו מזכירה לי סיפור על עיר מסוימת שנערכו בה בחירות לרבנות העיר בין שני רבנים שהתמודדו למשרה הנחשקת".

"בסיומו של תהליך זכה אחד מהם בבחירות ונבחר לרבה של העיר. הגיע אליו המתמודד השני ואיחל לו בריש גלי "שתלך לכל הרוחות" – כולם תמהו, איך כבוד הרב מדבר בצורה כזו? וכי כך הוא מאחל לרבה של העיר? שילך לכל הרוחות?".

מיד הסביר הרב את דבריו ואמר: "כשאני מברך את רבה של העיר - "שילך לכל הרוחות" - אני מתכוון לברך אותו שיפוצו מעיינותיו לכל הרוחות - וכמאמר הפסוק: "ופרצת ימה וקדמה וצפנה ונגבה ונברכו בך כל משפחת האדמה". אמר אזולאי.



אזולאי תקף בדבריו את מפלגת יש עתיד ואמר: "מפלגה שהיו"ר שלה, לפיד - בקושי מכיר את משכן הכנסת, לפיד עסוק מזה למעלה משנתיים בבחירות הבאות. הוא בקושי מגיע לכנסת. אפילו פחות מחלק מהשרים – שלהם יש משרד ממשלתי לנהל. נוכחותו במליאה דלה בצורה קיצונית, והוא אף נקנס על כך. הוא חבר בוועדה אחת בלבד – וגם אליה בקושי מגיע"

אזולאי הוסיף, "לפיד לא מקדם חוקים ספציפיים ולא נושא דגלים ספציפיים, רק אמירות כלליות, שנשמעות נכון לאותו שבוע. בשנתיים האחרונות הגיש 0 שאילתות. לפיד כן טס לחו"ל – בלי סוף. הוא אומר שהוא טס לייצג אותנו - אולם בדיקה קצרה מעלה כי מתוך טיסותיו – 0 – היו במשלחת רשמית של הכנסת - 0!".

אזולאי פנה לראש הממשלה ואמר, "עד היום ידענו שאתה ראש ממשלה טוב מאוד, כעת אנו מגלים שאתה גם שר חוץ מצוין שמדינת ישראל התברכה בו; רק כעת חזרת אלינו מביקור חשוב באירופה, ובהמשך לסיפור שבו פתחתי את דבריי, כולנו מברכים אותך ראש הממשלה: "שתלך לכל הרוחות" – מברלין לפריז וללונדון, לכל מקום.. – 'ופרצת ימה וקדמה וצפונה ונגבה'".
ינון אזולאי בנימין נתניהו הצעת אי אמון יש עתיד יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד