י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מצבה של שובה בת מיכל מוסיף להיות קשה

מצבה של הפצועה מהפיגוע אתמול ממשיך הבוקר להיות קשה המחבל לא יובא להארכת מעצר בשל פציעתו ואשפוזו. הדיון יתקיים בהיעדרו

הכניסה לבית החולים. צילום: פלאש 90
הכניסה לבית החולים. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90



למחרת הפיגוע המחריד בעפולה; מצבה של פצועה שובה בת מיכל, מוסיף להיות קשה אך יציב. היא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים 'העמק' בעפולה. כך נמסר מדוברות בית החולים.

בתוך כך, היום ייערך בבית משפט השלום בנצרת דיון בהארכת מעצרו של המחבל תושב ג'ינין בן ה-20 החשוד בביצוע הפיגוע ובדקירתה של שובה בת ה-18 ממגדל העמק.

הדיון בבית המשפט יתקיים בהעדרו, עקב אישפוזו בבית החולים לאחר שנפצע מירי בעת מעצרו.

בתוך כך, אתמול מסרה אמה של הפצועה מיכל מלכה, הצהרה לתקשורת במסדרונות בית החולים העמק ואמרה: "הקב"ה עשה איתנו נס מאוד גדול. אנו מקווים שהיא בעזרת ה' תצא מזה בשלום, אני רוצה להודות לכל מי שהתפלל עבורה - תמשיכו להתפלל. היא הייתה בדרך לבגרות באזרחות, כשראתה מולה מחבל עם סכין. היא צעקה לעברו 'רשע' והוא דקר אותה באכזריות מספר פעמים".


דברי האם. צילום: דוברות בית החולים העמק

כזכור, אתמול (שני) בשעה 11:52 התקבלה קריאה במוקד החירום של מד"א, אודות צעירה שנדקרה בעפולה.

לאחר טיפול ראשוני בזירה, היא פונתה לבית החולים העמק בעפולה ואושפזה במחלקת טיפול נמרץ כשמצבה מוגדר קשה אך יציב. היא סובלת מפצעי דקירות בפלג גופה העליון.

המחבל, שוהה בלתי חוקי תושב ג'נין בשנות ה-20 לחייו, נמלט מזירת הפיגוע, וכוחות משטרה גדולי פתחו בסריקות נרחבות על מנת לאתרו. לאחר זמן מה, בעקבות עירנותם של אזרחים שדיווחו למשטרה, אותר חשוד על ידי לוחמי יס"מ שערכו סריקות - במרחק של מאות מטרים מזירת הפיגוע.

השוטרים הורו לחשוד בביצוע הפיגוע לעצור, ולאחר שסירב להישמע להם, הם ביצעו ירי ברגלו והוא נוטרל. החשוד כמחבל פונה לבית החולים שם הוא מאושפז במצב בינוני בתנאי מעצר.

פיגוע בעפולה שובה מלכה שובה בת מיכל שוהה בלתי חוקי דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד