י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מתי נצטרך עורך דין תעבורה?

מהו עורך דין תעבורה? כיצד בוחרים כזה? ומתי נצטרך אות איש המקצוע הזה לצדינו? אם אתם זקוקים לייצוג בתחום התחבורה ואתם נמצאים במצב שבו אתם נאבקים ברשויות • חשוב שתדעו את כל המידע החשוב אודות תחום דיני התעבורה

מתי נצטרך עורך דין תעבורה?



לפני הכל- מהו עורך דין תעבורה?

עורך דין מסוג זה הינו איש מקצוע המתמחה בכל הקשור לדיני תעבורה, חוקי התנועה, וחוקי המשפט. עורך הדין יודע ומכיר את רזי המקצוע, הוא מכיר את ההליכים השונים את כל החוקים ואת ערכאות בית המשפט ויחסן אל עבירות תנועה מסוגים שונים.
בנוסף הוא מכיר את פעולות משרד הרישוי והרשויות האחרות, תוך שהוא יכול לסייע בהתנהלות מול רשויות מסוג זה.

מתי כדאי להיעזר בעורך דין תעבורה?
בעורך דין מסוג זה יש להיעזר בעיקר ברגעים שאם מרגישים כי קצו כל הקיצים בהתנהלות שלכם מול הרשויות השונות, או ברגעים שמוגש נגדכם כתב אישום בשל עבירת תנועה. יש לציין כי גם דו"ח קטן טומן בחובו ניקוד ולכן אין להקל ראש גם בעבירות הנראות לנו לא חומורות.

עורך דין מסוג זה הוא כזה שיוכל גם לייעץ לכם במקרים של האשמות מסוגים שונים וגם בשלל מקרים הקשורים לדיני תעבורה כמו:
הגשת כתב אישום במקרים של נהיגה תחת השפעה של סמים ואלכוהול • אם הואשמתם בסעיפים אלה: חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין שייצג אתכם מול בית המשפט ויוכל לנסות להמתיק את העונש שלכם או לכפור באשמה ולנהל משפט הוכחות במטרה להביא לזיכוי הנהג/נאשם.

החרמה של רכב • במידה ורכבכם הוחרם ונלקח על ידי הרשויות: חשוב להיעזר בעורך דין תעבורה שיוכל לשחרר את הרכב ולהחזיר אותו אליכם.

תאונות דרכים עם נפגעים • תאונות דרכים הם מכת מדינה ואתם בוודאי יודעים שלהיות חלק מתאונה, בין אם אתם הנפגעים או הפוגעים היא חוויה לא נעימה במיוחד. במידה והתאונה קשה וישנה נפגעים ואם נלקחתם לחקירה: רצוי מאד להיעזר בעורך דין.

בעת שלילת רישיון • רבים הנהגים אשר רישיונם נשלל בגין עברות תנועה מסוגים שוני כמו: נהיגה בשכרות או תחת השפעה, בשל תאונות דרכים קשות ועוד. אם הרישיון שלכם נשלל ואתם זקוקים לייצוג של עורך דין מול הרשויות ובית המשפט: חשוב למצוא עורך דין תעבורה עם ניסיון עשיר.

בעת מעצר או עיכוב לחקירה • אם נלקחתם למעצר או לחקירה עקב תאונה או כל עבירת תנועה: נסו לבקש מעורך דין טוב שיגיע לייצג אתכם כבר בשלב החקירה המשטרתית. איש מקצוע מנוסה הוא כזה שיוכל לסדר עבורכם את הנושא ולגרום לכך שלא יוגש נגדכם כתב אישום וכי תוכלו להסדיר את הנושא כבר בתחנת המשטרה.

אז אין זה משנה אם מדובר בתאונה, שלילת רישיון, נהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול, הגשת כתב אישום ועוד • מה שחשוב הוא כי תמיד יהיה לצדכם עורך דין תעבורה מקצועי, יעיל זמין ומנוסה.

עו"ד בי פוסט תעבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד