י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מהפכת הבריאות של 'מכבי' ממשיכה, והפעם - בצפון

מאות חברים חדשים הצטרפו אל 'מכבי שירותי בריאות' במעבר האחרון בחיפה, צפת, חצור הגלילית, רכסים וקרית אתא • מרכז רפואי חדש מוקם בימים אלו בטבריה • ראש המחוז ד"ר גלית קאופמן: בעקבות מעבר של משפחות רבות במגזר החרדי אל הצפון קיבלה הנהלת מכבי החלטה לפתח את שירותי הרפואה בצפון בהתאמה מושלמת למגזר בכל עיר ועיר

מהפכת השירות של מכבי בצפון. צילום יח"צ
מהפכת השירות של מכבי בצפון. צילום יח"צ





במעבר האחרון שהסתיים בימים אלו שוב התברר שהציבור הצביע ברגליים והכי הרבה חברים הצטרפו אל מכבי יותר מכל קופה אחרת, שיעור הנאמנות למכבי מכפיל את עצמו. וכך גם בערי הצפון.

מכבי בצפון פרוסה עם מרפאות מתקדמות וחדישות בכל ישוב חרדי, בזיכרון יעקב, כרמיאל, מגדל העמק, חיפה, קרית אתא, מוצקין, צפת טבריה, רכסים. למכבי פריסה מושלמת של שירותי רפואה מקצועיים בכל ערי הצפון וכך גם מכונים רבים, הסכמים עם בתי חולים בכל הצפון ועוד.

ראש המחוז ד"ר גלית קאופמן מציינת כי בימים אלו הולכת ונשלמת פתיחת המרכז הרפואי החדש בטבריה שיעניק את מיטב השירותים בהתאמה מלאה לתושבי השכונות החרדיות בעיר.



ראש המחוז מדגישה כי בשנים האחרונות בוחרות משפחות רבות במגזר החרדי להתגורר בערי הצפון, ובהנהלת המחוז התקבלה החלטה אסטרטגית יחד עם מנכ"ל מכבי מר רן סער לפתח את השירותים שלנו בהתאמה אישית למגזר בכל עיר ועיר בצפון, ועל מנת להעניק את השירות הטוב והמיטבי למגזר יש לנו מתאמי קשרי קהילה בערים הגדולות בחיפה את הרב אליעזר רוזנברג, בצפת את הרב יהושע שמרלר וברכסים את הרב שלמה הומינר.

עוד מציינת ראש המחוז, "כי מכבי עושה רבות כדי להעניק לקהילה מידע ועזר בכל זמן ועת. העבודה המסורה של המתאמים אשר פועלים במסירות ללא ליאות למען החברים והאוכלוסייה כולה, היא לאין ערוך. החיבור לשטח מאד חשוב לנו ומאפשר היענות מידית לצרכים. הדגש

האישי שלי בנושא הזה הוא – כבוד. חשוב לי מאד שכל עובד במכבי יכבדו את המגזר החרדי ויבין את הרצונות ואת הבסיס התרבותי והתורני של כל אדם שבא לקבל שרות. אנו מקדמים בברכה את המתאמים החדשים ומאחלים הצלחה רבה בתפקידם. מכבי תמשיך להיות קופה מצוינת, חזקה ובעיקר מובילה בתחום השירות הרפואי האיכותי".

יצוין, שמכבי שירותי בריאות מתוך ראיה לחיבור לקהילות לוקחת חלק בדינר יובל 50 שנה להקמת קהילת ברסלב בעיר בהנהגת הגאון הרה"צ הרב קעניג שליט"א שייערך בעוד שבוע ובו תציג מכבי את השירותים הניתנים בצפת והסביבה ואת פעילות קידום הבריאות המותאמות לקהילה על מנת לתת להם את הכלים הנכונים לאורח חיים בריא על פי ההלכה.
מכבי מהפכת שירות קופת חולים מחוז צפון מטופלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד