י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

רגעי הכרעה: ה'מועצת' תתכנס על חוק הגיוס

'בחדרי חרדים' חושף לראשונה כי מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל' מתעתדת להתכנס ביום חמישי בירושלים, על מנת לדון בחוק הגיוס שפרסמו אתמול משרד הביטחון וצה"ל, ולהכריע בשאלה הבוערת - האם הסערה תוביל למשבר קואליציוני חריף?

רגעי הכרעה: ה'מועצת' תתכנס על חוק הגיוס
המועצת החסידית באחת מישיבותיה צילום: באדיבות המצלם



יממה לאחר פרסום תזכיר חוק הגיוס שגיבשה וועדת הגיוס של שר הביטחון ליברמן, מפרסם כעת לראשונה 'בחדרי חרדים' כי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל תתכנס בסוף השבוע בירושלים, לדון על פרטי החוק, לקראת ההצבעה בעוד כשבועיים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ה'מועצת' החסידית תתכנס בירושלים ביום חמישי, באם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון. בישיבה יציגו חברי הכנסת את פרטי החוק שפורסם אמש בפני גדולי האדמו"רים, שצפויים להודיע לחכי"ם כיצד להצביע עליו.

כזכור, סיעת יהדות התורה הגיבה לפרסום טיוטת החוק ומסרה: "לאחר שחברי הסיעה ילמדו ויבחנו את ההמלצות והצעת החוק, ויראו במה מדובר - יביאו  את הדברים במלואם בפני גדולי התורה".

"בכל מקרה", הוסיפו בסיעה, "ברור כי הסיעה לא תתן יד ולא תסכים לפגיעה בלומדי התורה, ותעמוד על רצף לימוד התורה בנחישות ובתוקף רב, כך שלא יהיה שינוי לעומת המצב כיום, כאשר כל מי שחפץ בלימוד התורה יוכל לעשות זאת ללא כל הפרעה".
חוק הגיוס מועצת גדולי התורה אגודת ישראל משרד הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד