י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הליטאים והחסידים תוקפים: אבוטבול לא רציני

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים' על כך שנפגשו היום עם ראש העיר בית שמש, משה אבוטבול, פרסמו 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים' הודעה משותפת בה הן מצהירות כי לא חלה כל התקדמות במו"מ ומאשימות את רה"ע בחוסר נכונות להגיע מולן להסכמות

אבוטבול. צילום: יעקב לדרמן
אבוטבול. צילום: יעקב לדרמן צילום: יעקב לדרמן



צוותי המו"מ מגיבים לדיווח ב'בחדרי חרדים' על כך שחלה התקדמות במו"מ מול ראש העיר בית שמש, משה אבוטבול, ומצהירים: "נשארנו בדיוק היכן שהסתיימה הישיבה הקודמת לפני מספר שבועות".

בהודעה משותפת שפרסמו הערב (שלישי), סיעות 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים' בבית שמש, נכתב: "היום התקיימה ישיבת משא ומתן עם ראש העיר, הרב משה אבוטבול, במשותף שלומי אמונים יחד עם דגל התורה. בניגוד לפרסומים, הישיבה היום התקיימה במשותף. שתי הסיעות - שו"א ודגל התורה יחד ולא בנפרד".

עוד נכתב בהודעה: "לצערנו לא נרשמה שום התקדמות במו"מ, נשארנו בדיוק היכן שהסתיימה הישיבה הקודמת לפני מספר שבועות. יש לנו חשש שהישיבות הן רק בכדי לצאת ידי חובה".

"ראש העיר חזר על בקשתו לקיים ישיבות נפרדות בין הסיעות, אך עמדתנו נשארה כי הישיבות מו"מ יתקיימו רק במשותף דגל התורה ושלומי אמונים יחד", נמסר.

כזכור, מוקדם יותר דווח ב'בחדרי חרדים' כי לאחר נתק קצר, התקיימה היום ישיבת המו"מ הרביעית בין ראש העיר משה אבוטבול לנציגי 'דגל' ו'שלומי אמונים' בבית שמש. אבוטבול דרש ישיבה עם אגודת ישראל.

הפגישה התקיימה משעות הבוקר בביתו של ראש העיר משה אבוטבול, וארכה למעלה לשלוש שעות. בפגישה העלו נציגי 'דגל' ו'שלומי אמונים' את דרישותיהם, בראשם החזרת תיק החינוך לידי 'דגל', בנוסף לתפקיד מנהל המועצה הדתית ותפקיד סגן נוסף.
אבוטבול משא ומתן דגל התורה שלומי אמונים מונציפלי 2018

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד