ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

כתב אישום: דקר את אביו ראש הכולל ואת אמו

חודש אחרי שדווח ב'בחדרי חרדים' כי דקר את אביו ואמו, הוגש הבוקר כתב אישום, נגד בן 25 ממודיעין עילית בגין ניסיון לרצח הוא מצוי כעת בהסתכלות

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay



לאחר חודש: בן 25 מזכרון יעקב הואשם בניסיון רצח הוריו ואיומים כלפי גיסו.

לבית משפט המחוזי בחיפה הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד צעיר בן 25 ממודיעין עילית, שניסה לרצוח את אביו המשמש כראש כולל ואת אמו.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בכ"ט אייר בסביבות השעה 21:28, אכל הצעיר תמרים תוך שהוא עושה שימוש בסכין שאורך להבה הוא כ-8.5 ס"מ. באותה עת שהו בדירה הוריו של הנאשם ואחותו. על פי כתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז חיפה, בשלב מסיום, החליט לרצוח את אביו, וניגש אליו והחל לדקור אותו פעמים רבות באמצעות הסכין בבית החזה, בכתף ובידיים.

בהמשך, נחלצה אמו של הנאשם לעזרתו של האב, ונדקרה מספר פעמים, באמצעות הסכין, בגבה ובידה. במהלך האירוע הזעיקה אחותו של הנאשם את גיסה וכן כוחות משטרה ומד"א.

עוד עולה מכתב האישום, כי בעת שהגיעו לדירה נהג אמבולנס ופרמדיק של מד"א, מנע מהם הנאשם להיכנס לדירה ולטפל בהוריו, וכן ירק על אביו אשר שכב על הרצפה וקיללו.

בהמשך, יצאה אמו של הנאשם מהבית בכוחות עצמה וקיבלה טיפול רפואי. ורק לאחר דקות, חרף התנגדותו של הנאשם, הצליחו נהג האמבולנס והפרמדיק להוציא מהדירה את אביו של הנאשם, ראש כולל ואחד מנכבדי הקהילה ולהעניק לו טיפול רפואי.

בנוסף איים הנאשם על גיסו שנכח במקום, ואמר לו שאם הוא יכנס לדירה הוא יהרוג אותו. הנאשם נבדק בעבר מספר פעמים על ידי פסיכיאטרים, והוא כעת מצוי בהסתכלות. טרם התקבלה חוות דעת פסיכיאטרית בעניינו.

הפרקליטות ביקשה מביהמ"ש להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.
זכרון יעקב דקירה ראש כולל ניסיון רצח כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד