כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

צה"ל תקף חולייה של מפריחי בלוני תבערה; שני מחבלים נפצעו

כלי טיס ירה לעבר מפריחי בלוני תבערה בעזה, ולפי דיווחים פלסטיניים שני מחבלים נפצעו באורח בינוני. לפחות עשרים שריפות פרצו במהלך השבת בעוטף עזה כתצאה מבלוני תבערה, והן כילו אלפי דונמים של שטחים חקלאיים וחורש טבעי

צילום: עבדל רחים חאטיב, פלאש90
צילום: עבדל רחים חאטיב, פלאש90



כלי טיס ירה לעבר פלסטינים שניסו להפריח הערב (שבת) בלוני תבערה מזרחית לאל-בורייג', כך הודיע דובר צה"ל.

לפי דיווח פלסטיני, כלי טיס ירה לעבר חוליה של מפריחי בלוני תבערה מזרחית לאל-בורייג' שבמרכז הרצועה.

צה"ל אישר את דבר התקיפה, אך הבהיר כי מדובר בירי אזהרה, לפי הדיווח הפלסטיני לפחות שני בני אדם נפצעו, אחד מהם באורח בינוני.

כך גם, כלי טיס של חיל האוויר תקף בליל שבת עמדת תצפית של ארגון הטרור חמאס הסמוכה למיקום ממנו שוגרו בלוני נפץ ותבערה בצפון רצועת עזה.

במהלך השבת טיפלו צוותי הכיבוי ואנשי הביטחון של אשכול ב-16 שריפות שפרצו בעקבות עפיפונים ובלוני תבערה במרחב המועצה האזורית אשכול. בשטחי המועצה האיזורית שער הנגב פרצו עוד 3-4 שריפות.

השריפות כילו כאלפי דונמים של שטחים חקלאיים וחורש טבעי באזור נחל הבשור, יער כיסופים, תל גמה, עין השלושה, מגן, עין הבשור וכרם שלום.

גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול: "עוד יום של מאבק עיקש עבר על אנשינו בשטחים הפתוחים ותחת החום הכבד כדי לבלום התפשטות האש בכלל וליישובים בפרט. כמו פעמים קודמות אנשינו עמדו במשימה חרף הקשיים. זו דוגמה לערבות ההדדית של כל אנשי הבטחון של אשכול שפועלים בשיתוף פעולה מקצועי עם כלל הגורמים. אנו מעודכנים ועדים לכך שהנושא לא נעלם מעיני מערכת הבטחון ואנו מצפים לעקביות בגישה לסיכול האיום".
חמאס עזה טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד