י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

המטוס נחת לקראת השבת והנוסעים נשארו בשדה

טיסת אל על שהמריאה מניו יורק לתל אביב ביום שישי, נחתה נחיתת חירום בקנדה, לאחר שנוסעת לא חשה בטוב, לאחר מכן המטוס טס ליוון, ונחת בשדה התעופה באתונה לקראת השבת. הנוסעים הדתיים נשארו בשדה למשך כל השבת

צילום: Tomer Neuberg/Flash90
צילום: Tomer Neuberg/Flash90



טיסת אל על שהמריאה מניו יורק לתל אביב ביום שישי, נחתה נחיתת חירום בקנדה, לאחר שנוסעת לא חשה בטוב, לאחר מכן המטוס טס ליוון, ונחת בשדה התעופה באתונה, כשהנוסעים הדתיים נשארים שם למשך השבת.

חברת אל על שכרה שני מטוסים מחברת סאן דור שהחזירו את הנוסעים שאינם שומרים שבת לארץ, והמטוס של אל על חזר לארץ ריק רק עם אנשי הצוות עליו, כשהמזוודות של הנסעים נמצאים בתא המטען. כך דווח בחדשות 2.

מדיווח שהגיע ל'בחדרי חרדים' עולה כי המטוס נחת בשדה התעופה באתונה 20 דקות לפני השקיעה ולפיכך כ-25 שומרי שבת נשארו לשבות במהלך השבת בשדה התעופה באתונה, כשבית חב"ד המקומי דאג להם לאוכל ולשאר צרכי השבת.

מאל על נמסר כי ‏נוסעים שביקשו לחזור ארצה במהלך השבת הופנו לטיסות של מפעיל אחר. מטוס אל על שב בטיסה לא מסחרית כטיסת מטען ארצה ועליו אנשי צוות בלבד. הנוסעים, שומרי השבת ישובו ארצה היום בערב. אל על אינה מטיסה נוסעים בשבת וכך היה גם הפעם.
יוון אתונה שבת נחיתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד