כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בכדי להגיע לגישה אחידה • מקלב ל'בחדרי': "נפעל לשינוי ופתרון בחוק"

ראשי המפלגות החרדיות דנו היום בחוק הגיוס המוצע יחד עם ראש הממשלה. בשעות האחרונות לפעול מול חברי הכנסת ב'אגודת ישראל' יחד עם בתי האדמו"רים ולהביא לתיקונים בחוק הגיוס, כדי ש'אגודת ישראל' תוכל להצטרף לדעה אחידה בהצבעות על חוק הגיוס

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



לקראת ההכרעות - הפעילות בחוק הגיוס עולה שלב. ראשי המפלגות החרדיות דנו היום (ראשון), בהרכב חסר ללא השר דרעי וסגן השר ליצמן שלא חש בטוב, בחוק הגיוס המוצע יחד עם ראש הממשלה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בעקבות החלטת מועצת האדמו"רים, מנסים בשעות האחרונות לפעול מול חברי הכנסת ב'אגודת ישראל' יחד עם בתי האדמו"רים ולהביא לתיקונים בחוק הגיוס, כדי ש'אגודת ישראל' תוכל להצטרף לדעה אחידה בהצבעות על חוק הגיוס.

חה"כ מקלב אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים', כי "ההערות וההסתייגויות, חלקן היו בעבר ואושרו וחלקם ניתנים לשינוי ופתרון, אנחנו נפעל בעניין".

בנוסף, הבוקר קיים ראש הממשלה דיון ראשון עם ראשי הקואליציה על חוק הגיוס, בישיבת ראשי המפלגות שהתכנסה כמידי שבוע, אך הבוקר בהרכב חסר בהיעדרות ראשי המפלגות ליצמן ודרעי, ובו ראש הממשלה אמר כי "צריך לגמור את הנושא בהקדם וזאת כדי להעביר את החוק במושב הנוכחי".

נתניהו הוסיף כי, "צריך לקבל החלטות, לייצר הסכמות ולהביא את הצעת החוק לאישור הממשלה בתוך שבועיים".
דגל מקלב אגודת ישראל חוק הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד