י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הביקור החריג של האדמו"ר מגור הפך לשיחת היום

בשעה האחרונה נצפה האדמו"ר מגור יוצא מביתו של סגן השר יעקב ליצמן שחש ברע ולא יצא הבוקר מביתו. האדמו"ר שהה בביתו של סגן השר במשך דקות ארוכות, הביקור נשמר בסודיות וגם באי ביתו של האדמו"ר מגור לא ידעו עליו

הרבי מגור וסגן השר ליצמן. צילום: ארכיון
הרבי מגור וסגן השר ליצמן. צילום: ארכיון



ביקור חריג ויוצא דופן: בשעה האחרונה נצפה האדמו"ר מגור יוצא מביתו של סגן השר יעקב ליצמן שחש ברע ולא יצא הבוקר מביתו, וכן לא השתתף גם בפורום ראשי המפלגות השבועי.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי האדמו"ר שהה בביתו של סגן השר ברחוב אבן האזל בירושלים במשך דקות ארוכות. הביקור נשמר בסודיות, וגם באי ביתו של האדמו"ר מגור לא ידעו עליו.

בחסידות גור הפך הביקור לשיחת היום ויש כאלו שאמרו כי מדובר ב"ביקור נדיר ויוצא דופן. הרבי ממעט לבקר חולים. יש כאן אמירה חזקה לגבי החיבור של הרבי עם ליצמן".

כזכור, סגן השר ליצמן היה אמור להשתתף הבוקר בטקס הענקת אות מגן שר הבריאות השנתי, אלא שמי שנעדר מהאירוע, הוא חתן השמחה סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן.

בפתח הדברים עדכן מנחה האירוע את המשתתפים, כי סגן השר ייעדר מהאירוע, מאחר והוא לא חש בטוב, "גם הרב ליצמן חולה לפעמים", אמר.

יו"ר הכנסת אדלשטיין הוסיף ואמר בפתח נאומו: "אין מה להיכנס לפאניקה, שוחחתי הבוקר עם סגן השר ליצמן, הוא לא גוסס, רק קצת חש ברע. אני מצטרף לאיחולי ההחלמה שישוב בקרוב לפעילות מלאה. הוא עושה עבודה נפלאה".

כמו כן, היום אמור היה להתקיים דיון ראשון בנושא חוק הגיוס, בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו יחד עם ייתר ראשי המפלגות, אולם, מאחר וסגן השר ליצמן חש ברע וגם השר דרעי נמצא בחופשה, הדיון נקבע למועד אחר.
ליצמן האדמור מגור ביקור חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד