י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

גואטה ל'בחדרי': אלעד היא כמו צפון קוריאה

לראשונה מאז פרש, הגיע היום הח"כ לשעבר לכנסת והתיישב לראיון מיוחד עם 'בחדרי' • "אני מצפה שהספרדים באלעד יתעשתו מהר מאוד" • "הספרדים בב"ב צריכים להתאחד ולעשות יד אחת שש"ס תיכנס לרוטציה על הראשות" • והאם ישוב לכנסת?

גואטה ל'בחדרי': אלעד היא כמו צפון קוריאה



לראשונה מאז עזב את משכן הכנסת לאחר שעורר סערה במפלגה הספרדית, חה"כ לשעבר יגאל גואטה, חזר הבוקר (ראשון) למשכן הכנסת. 'בחדרי חרדים' תפס את הח"כ לשעבר לשיחה על הנושאים הבוערים, ועל הדרך בירר אם הוא מתגעגע למשכן.

בראיון מיוחד ל'בחדרי חרדים' מתייחס יגאל גואטה לשלל נושאים, לבחירות המקומיות בערים אלעד, בני ברק וירושלים, וגם לדיל האפשר, לפיו ש"ס תעמוד מאחורי המועמד האשכנזי בכדי להדיח את פרוש מכס ראש העיר.

כמי שמכיר את העיר אלעד היטב ומי שעמד בראשות העירייה כמנכ"ל המשרד אומר גואטה, "אני מצפה שהספרדים באלעד יתעשתו מהר מאוד, שהם צריכים להתאחד מהר, מהר, מהר! שלא תלך להם העיר וכל הסיפורים האלה שפרוש הוא בסדר, והכל שקט - גם בצפון קוריאה הכל שקט. אנשים נמצאים במחנות עבודה, זה בדיוק מה שעשו לספרדים בקדנציה הזאת, שמו אותם במחנות עבודה ולכן הכל שקט - לא בגלל שהכל טוב".


יש למועמד ספרדי סיכוי לנצח?



"יש סיכוי, אם הספרדים יתעשתו ויבינו מהר מאוד שהם צריכים להתאחד, כדי שיחזור להיות ראש עיר ספרדי לטובתם ושיעשו את זה מהר".

בירושלים, אתה מאמין שיש סיכוי למועמד חרדי ספרדי?

"למה לא?! עצם השאלה שלך היא מעצבנת. מה זה יש סיכוי לראש עיר ספרדי? למה לא?
יש סיכוי לראש עיר חרדי ספרדי, היה ליטאי, היה את פרוש שהתמודד ועכשיו הגיע הזמן שיתמכו בראש עיר ספרדי".

בבני ברק גם הגיע הזמן שהם יכנוס ללופ הזה ויכניסו ברוטציה ראש עיר ספרדי?

"בהחלט, אני גם חושב שזה מה שצריך להיות, שהספרדים בבני ברק צריכים להתאחד ולעשות יד אחת שש"ס תתחיל להכנס לרוטציה על ראשות העיר".

גואטה התייחס גם לביקורו בכנסת. ונשאל ע"י 'בחדרי חרדים' האם הוא התגעגע למשכן. גואטה: "לא התגעגעתי, אבל יש היום טקס הענקת פרס למתנדבים וזה באמת חשוב מאוד התבקשתי להגיע - והגעתי".

יש סיכוי שנראה אותך בקדנציה הבאה חוזר כחבר כנסת?

"לא".

אולי ברשימה של אורלי לוי - אבקסיס?

"לא, לא, לא ולא. בשום אופן". לדבריו, "אני היום ברשת ב', היום אנחנו מתחילים לשדר תוכנית בת שעתיים מ-5 עד 7, זו אחלה עבודה, אני מרוצה ואני שמח".
גואטה אלעד ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד