י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מכבי מוזילה את מחירי הביטוחים המשלימים במאות שקלים למשפחה לשנה

רן סער, מנכ"ל מכבי: "מכבי מספקת את השרות הרפואי הטוב ביותר ויש לה את הביטוח המשלים הטוב ביותר. היה לנו אתגר ועמדנו בו לטובת החברים: להוזיל את המחיר בצורה משמעותית" • ההנחה תחול אוטומטית על כל חברי מכבי והחברים לא נדרשים לפעולה כלשהי

מנכ"ל מכבי רן סער בהשקת מכבי שלי
מנכ"ל מכבי רן סער בהשקת מכבי שלי



באישור משרד הבריאות ביצעה מכבי הפחתה דרמטית של מחירי הבטוחים המשלימים. ההפחתה תיכנס לתוקף כבר ב-י"ח בתמוז תשע"ח (1.7.18).

מעתה שירותי הבריאות הטובים ביותר הם הרבה יותר זולים ונגישים לכל משפחה.

לדוגמה:

אם עד עתה משפחה של הורים בני 29 עם 3 ילדים שיש לה מכבי זהב שילמה 172 ₪ לחודש, היא תשלם החל מי"ח תמוז 129 ₪ בחודש בלבד. משפחה שיש לה מכבי שלי תהנה גם היא מאותה הוזלה.
הפחתות מסוימות בוצעו גם בקופות אחרות אך במכבי בוצעה ההוזלה המשמעותית ביותר.

בציבור החרדי יש בע"ה ילדים רבים. במכבי תהיה מעתה הנחה של כ-11 ₪ לכל ילד לכל חודש. מדובר על הנחה של כ-121 ₪ לילד לשנה. בהחלט סכום גבוה מאד!

הטוב ביותר עולה מעכשיו פחות!

הביטוחים המשלימים של מכבי: מכבי זהב ומכבי שלי, הם המובילים בתחום הזכויות הכלולות בהם. בחיי היומיום מדובר על משקפיים לילדים ללא תשלום עד עלות של 600 ₪, טיפולי שיניים לכל הגילאים בעלות של 22 ₪ בלבד (עבור מי שהשרות לא כלול עבורו בסל הבריאות הממלכתי). וכאשר לא עלינו נדרש שרות רפואי למצב חולי מורכב יותר אז רק במכבי ניתנות תרופות מיוחדות בעלות של מליוני שקלים לשנה, גם אם העלות הזו היא לחולה בודד.

רן סער, מנכ"ל מכבי שהיה מעורב בכל פרט של הפחתת המחירים מדגיש: "מכבי מספקת את השרות הרפואי הטוב ביותר ויש לה את הבטוח המשלים הטוב ביותר. היה לנו אתגר ועמדנו בו לטובת החברים: להוזיל את המחיר בצורה משמעותית. זהו מהלך שמשרדי הבריאות והאוצר גילו בו אומץ רב וראיה ארוכת טווח. זהו יום עם משמעות גדולה מאד עבור מערכת הבריאות בישראל".

טוני כהן, מנהלת אגף שרות ושיווק במכבי מוסיפה כי "במגזר החרדי יש דגש גדול מאד על תחום הבריאות והציבור רוצה את הטיפול הטוב ביותר. מעכשיו הוא יכול לקבל את שירותי הבריאות הטובים בישראל במחיר נמוך משמעותית. ידוע לנו שמשפחות חרדיות רבות קיוו ליום בו יוכלו להצטרף למכבי ועכשיו עם ההנחה המשמעותית הזו, זה מתאפשר!".

מחצית מתושבי בני ברק חברים במכבי וזוהי הקופה המובילה בריכוזים חרדיים נוספים. בשנים האחרונות הצטרפו אל מכבי גם רבים מתושבי ירושלים, צפת, מודיעין עלית, אלעד, אשדוד, רכסים, בית שמש ועוד. לדברי בכיר במערכת הבריאות: "עם הוזלת המחירים צפויות משפחות רבות לעזוב את קופת החולים שלהם ולהצטרף אל הקופה האטרקטיבית ביותר במערכת. הם רצו לעשות זאת כבר תקופה ארוכה אך המחירים חסמו אותן. עכשיו הם יוכלו לעשות זאת בקלות ובלא להכביד על הכיס".

במכבי מדגישים כי המעבר בין הקופות כיום הוא קל וכי קיים רצף זכויות במעבר אל מכבי. מי שירשם בימים אלה למעבר, יחל להיות חבר במכבי כבר בכ"ב באלול. כך, את השנה החדשה הבעל"ט ניתן יהיה להתחיל בריאים יותר ועם שקט נפשי שאתם בידיים הטובות ביותר.
מכבי ביטוחי בריאות מכבי שלי רן סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד