י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ביקשה תמיכת החרדים והוקלטה: "הכי גרועים"

מועמדת לראשות העיר אשדוד שביקשה לקבל את תמיכת החרדים, הוקלטה מתבטאת בחריפות נגדם וטוענת בין השאר: "הם הכי הכי גרועים", "מעניין אותם רק כסף"

צילום ארכיון: Serge Attal/Flash90
צילום ארכיון: Serge Attal/Flash90



דרמה במרוץ במוניציפלי באשדוד: האתר האשדודי 'אשדוד און ליין' חושף הערב הקלטות של הלן גלבר, המועמדת ששואפת לקבל את תמיכת החרדים ולנצח את המועמד המכהן יחיאל לסרי.

בהקלטות מספרת גלבר בין השאר על ניסיונתיה לקבל את תמיכת החרדים בעיר. "אני מנסה לנפץ לו (ראש העיר המכהן לסרי א.ק.) גם את החרדים. יש לי חברים בתוך העדה החרדית שהם גם יועצים, הם מנסים", היא נשמעת אומרת.

גלבר מספרת עוד כי, "החרדים הם הגוף הכי משמעותי פה. הם בוחרים עם 100% הצבעה. היה כאן קמפיין לנושא השבת, החלטתי שאני לא נוקטת עמדה ושומרת על נייטרליות, כי יש לי כאן 30% חרדים".

למרות ניסיונותיה אלו של גלבר לדבריה, היא משמיצה את החרדים בהקלטה ואומרת כי מה שמדבר אל החרדים "זה כסף". לדבריה "החרדים זה נישה מאוד חזקה. הם אמרו לי לא מרוצים מלסרי. אתה יודע החרדים אוהבים לדבר כסף, הם יותר גרועים מכולם מסתבר. מסתבר שהם הכי הכי. כשהם באים לבחור, הם באים לבחור 100%".

גלבר מסרה בתגובה לפרסום: "ההקלטות שמפורסמות במדיה השייכת לעבריין ג'קי בן זקן, שלסרי הוא בסך הכל בובה על חוט שלו, הינן מזויפות ומבושלות ואינן ראויות לתגובה, ולא לחינם אתרי התקשורת האחרים מסירים את הכתבות האלו מהאתרים שלהם".

"בימים הקרובים ייחשף הציבור לרעידת אדמה אמיתית שתוכיח את ממדי מעללי החבורה העבריינית שהשתלטה על אשדוד, ואז כבר לא יהיו שאלות על הקלטות למיניהן".
אשדוד הלן גלבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד