י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

השר לראש הישיבה: "לימוד התורה שלכם נותן לנו את הכוח. אנחנו מודים לכם"

השר ישראל כץ, הגיע לביקור תנחומים אצל ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין. כץ הציג בפני רה"י את המצב הביטחוני הרגיש בארץ, ואמר כי "בזכות הרב ולומדי התורה, אנחנו מבטיחים את קיומנו". הגרי"ג השיב, "הכל זה ניסים" • צפו בתיעוד בלעדי

השר כץ בניחום האבלים אצל ראש הישיבה
השר כץ בניחום האבלים אצל ראש הישיבה



השר ישראל כץ, הגיע הבוקר (שלישי) לביקור תנחומים אצל ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין היושב שבעה על בנו זצ"ל. כץ, המשמש כשר לענייני מודיעין, ישב לצדו של הגאון רבי יהודה עדס והציג בפני ראש הישיבה את המצב הביטחוני הרגיש בארץ, ואמר כי "לימוד התורה ולומדי התורה מחזקים אותנו".

"חשוב לנו לדעת שעם ישראל ישאר חזק רוחנית, כדי שאנחנו נוכל לעשות מה שאנחנו צריכים לעשות גם כלפי אויבינו, בחוץ וגם כלפי העם פנימה", אמר השר כץ לראש הישיבה.

כץ הוסיף, "היהדות שמרה עלינו אלפי שנים. בזכות הרב וכל מי שנושא איתנו בעול, אנחנו מבטיחים את השורשים היהודיים של מדינת ישראל, כל פעם יש משהו אחר שמוטל עלינו ואנחנו נעשה את כל מה שביכולתינו לעשות".



כץ אמר לראש הישיבה, "כשר הממונה על המודיעין אני שותף לכל הפעולות החשובות, כשמאיימים עלינו מאיראן, אני אומר להם שהאיומים שלהם בטלים ומבוטלים כי אנחנו, מדינת היהודים, תתקיים כאן לנצח. כוחנו נובע מהאמונה ואח"כ גם ביכולתינו לעשות את הדברים".

ראש הישיבה אמר לשר כץ הגיב לדברים ואמר, "הכל זה ניסים".

כץ סיים את דבריו והודה לראש הישיבה, "אני באמת מודה על כל לימוד התורה שאתם עושים - הם מחזקים אותנו ואת היכולת שלנו לפעול".

לאחמ"כ כתב השר בטוויטר, "הגעתי לביקור תנחומים אצל הרב אדלשטיין, ראש ישיבת פוניבז' וראש מועצת גדולי התורה הליטאית, על אבלו הכבד בפטירת בנו הרב יוסף ז"ל.

"נפעמתי מאישיותו המיוחדת במינה, מהצניעות, הפשטות, ומגדלותו העצומה בתורה, אותה תורה שמייחדת אותנו כעם יהודי, בארצו ובמדינתו", כתב.
רבי גרשון אדלשטיין ישראל כץ ניחום אבלים לימוד תורה ניסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד