י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הוראת ראש הישיבה: גפני מתאם עם האדמו''רים

לאחר הוראת ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין לח"כ משה גפני, בעת ביקורו במעונו, לפיה יש לתאם עם אגודת ישראל ולהגיע בחזית אחידה בכל נושא חוק דיחוי בני הישיבות, הגיע גפני לביקור אצל האדמו"ר מבעלזא השוהה למנוחה בטלז סטון

גפני ורובינשטיין עם הרבי מבעלזא בטלז סטון
גפני ורובינשטיין עם הרבי מבעלזא בטלז סטון



חשיפת 'בחדרי חרדים' על הוראת ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין לח"כ משה גפני, בעת ביקורו במעונו, לפיה יש לתאם עם אגודת ישראל ולהגיע בחזית אחידה בכל נושא חוק דיחוי בני הישיבות, בצהריים הגיע גפני לביקור אצל האדמו"ר מבעלזא השוהה למנוהה בטלז סטון.

גפני הגיע מלווה במזכיר המועצת של 'דגל' ונציגו של הגר"ח קנייבסקי אברהם רובינשטיין, במטרה לדון עם הרבי על פרטי החוק שנפסל על ידי המועצה החסידית.

במשך כל הימים האחרונים, פועלים הח"כים בכדי למצוא מתווה מוסכם אליו יגיעו גם ב'דגל התורה' וגם ב'אגודת ישראל' על מנת לאשר את החוק.

כזכור, חברי מועצת גדולי התורה החסידית אמרו כי יש בעיה בתזכיר החוק המוצע, משום שלפיו החוק מתבטל אוטומטית אם אין עמידה ביעדים במשך שלוש שנים ברציפות, ואז יתבטל ההסדר, דבר שלא היה בחוק הקודם שנחקק ע"י הח"כים החרדים בהוראת גדולי ישראל.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בעיצומם של ימי השבעה אצל ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין היושב שבעה על פטירת בנו ז"ל, הגיע יו"ר ועדת הכספים ו'דגל התורה' חה"כ משה גפני, לדון עם ראש הישיבה, שעה קלה לפני ישיבתו עם ראשי הסיעות אצל ראש הממשלה נתניהו. בפגישה שהתקיימה במעונו של ראש הישיבה ברחוב ראב"ד בבני ברק, השתתפו הגאון רבי צבי יהודה אדלשטיין ראש ישיבת 'אורחות תורה', נאמן ביתו הרב דוד שפירא והנכד מוטי פלאי.







תזכיר חוק הגיוס משה גפני הרבי מבעלזא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד