י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

מחשבון הנדל"ן באייפון: כך תבדקו מה באמת קורה למחירים

המחשבון עושה סדר בבלאגן של אתר רשות המסים - בלי הצורך להמיר מספרי גוש וחלקה • קצת משחקים לימות הקור, ודיאטה בנוסח ישראלי

  • א' כסלו התשע"ב
מחשבון הנדל"ן באייפון: כך תבדקו מה באמת קורה למחירים

המדור השבועי של TheMarker ו-Positive Mobile שסוקר אפליקציות חדשות בעברית בחנות היישומים הישראלית, תזוזות גדולות, כניסות חדשות למצעד ועוד. הנתונים נכונים לבוקר ה-24 בנובמבר, 2011.

אנחנו פותחים עם Ugly Meter שרק לפי השם ניתן כבר לדעת במה מדובר. האפליקציה כביכול מתיימרת לסרוק את תווי הפנים שלכם או של חבריכם ולתת לכם אינדיקציה עד כמה אתם יפים או לא...היא גם מוסיפה לכם הערות "שנונות" ומספר המלצות מה לעשות במידה שהגעתם לרמה גבוה בסקאלה. סביר להניח שלא מדובר כאן בניתוח מדעי או ביכולות פיזיקליות מוכחות, אבל בתור שעשוע לחבר'ה זה מצחיק למדי.

למקום השני מגיעה Cinema Live, שעל פניו מציעה שירות מעניין - מעל 700 סרטים מלאים לצפייה ישירה במכשיר שלכם. האוסף מכיל בעיקר סרטים משנים קודמות על בסיס קטגוריות רבות כגון אקשן, דרמה, קומדיה ועוד. עם זאת כמעט ולא ניתן לצפות באף סרט מבלי לקנות את הגרסה המלאה של האפליקציה. כך שאם תנסו לצפות בסרט מסוים תקבלו הודעה שמחייבת אתכם לבצע רכישה כדי ליהנות מהאוסף המלא. את הסרטים שכן ניתן לראות עדיף ורצוי לראות כאשר אתם מחוברים ל-WiFi. איכות השידור סבירה לחלוטין וגם איכות השמע. אפשר להתווכח על טיב הסרטים עצמם אבל סביר להניח שמול אוסף כזה כל אחד יוכל למצוא איזה משהו מעניין לצפות בו. מעבר לכך האפליקציה מסוגרת באופן יעיל, ומחולקת בצורה אינדקסיאלית שמקלה על היוזר למצוא את מבוקשו. הסרטים מאורגנים בתמונות ודירוג פופולריות וניתן לברור בקלות מתוך המגוון. צפייה מהנה.

אנחנו מגיעים לאפליקציה הדיאטה שלי. אפליקציה ישראלית המארגנת לכם את כל מה שצריך לחיים של תזונה מאוזנת ואיכותית. היא מכילה מגוון גדול של מוצרי מזון הכוללים את ערך האנרגיה שלהם, מחולקים לפי קטגוריות שונות כגון בשר, עופות, מוצרי חלב, ביצים ועוד. ניתן לסמן כל מוצר ולהכניס אותו לרשימה אישית ומועדפת עליכם, לשתף אותה במצעות המייל/פייסבוק/טוויטר ולקבל אינדיקציה מלאה על המרכיבים של הארוחות שלכם. בנוסף ניתן להשתמש במספר מחשבונים כגון, מחשבון לחישוב המשקל האופטימלי שלכם (פי גובה , מין), מחשבון קלוריות שבו אתם יכולים לקבוע את כמות הקלוריות ביום שאתם צריכים כדי להגיע למשקל היעד שלכם, וממיר שמאפשר לכם לראות את המידות שלכם לפי מפתח חישוב בפאונדים. בתור אפליקציה מורכבת למדי היא ערוכה בצורה נהירה, פשוטה וכל יוזר יוכל להתמצא בה בקלות. גם מהירות החישוב והמעבר בין התכנים השונים שוטף ומהיר. לזה תוסיפו עיצוב נקי ומדויק ותקבלו אפליקציה פונקציונלית נהדרת.

אנחנו ממשיכים הלאה ומגיעים אל Mahjong!!, משחק הלוח הקלאסי שעושה הסבה נוספת לעולם הסמארטפונים. משחק החשיבה מקבל מתיחת פנים רצינית וצבעונית על המכשיר שלכם. כמו במשחק עצמו אתם מקבלים הר של אבנים עם סמלים שונים ונדרשים למצוא צמדים תואמים כדי להסיר אותם עד לאחרון שבהם. השליטה במשחק מצוינת ולמרות הגודל הקטן יחסית של האבנים אין בעיה לתפוס ולהסיר אותן החוצה. המשחק מתאים גם לגילאים צעירים יותר, כך שההורים שביניכם שנאלצים לתת לילדים את המכשיר - עתה תוכלו למצוא פה פינה של שיתוף פעולה. יופי של מציאה לסופשבוע.

אפליקציה ישראלית נוספת היא מחשבון נדל"ן, שיצאה בשבוע שעבר לאייפון. למי שמכם הרוכש נכס, מוכר דירה או סתם מתעניין בתחום, מדובר באפליקציה שנותנת תצוגה גרפית של עסקות נדל"ן שדווחו לרשויות המס, ובכך חוסכת את החיפוש המייגע של נתוני מכירת נדל"ן בסביבתה של כתובת נתונה. באתר רשות המסים המידע אינו מוצג לפי כתובת אלא לפי מספרי גושים וחלקות וכך, לא רק שיש צורך לתרגם בכל פעם כתובת לגוש וחלקה, אלא שאם רוצים לדעת מה מחירי הדירות בסביבה יש לברר בדרך כלל כמה מספרי גוש וחלקה ואחר כך לשייך כל אחד מהם למפה, תהליך שעשוי לקחת זמן רב ושיש לעשותו כל פעם מחדש. השליטה באפליקציה נוחה וגם למי שפחות בקיא בתחום, ברור מהו התהליך שיש לעשות כדי לקבל את הנתונים הרלוונטיים. הגירסה החינמית מאפשרת לראות נתונים החל מ-12 חודשים אחורה, ואילו גרסת הפרמיום נותנת גישה למידע העדכני ביותר.

בגזרת האייפדים ניתן למצוא את Blosics HD שמאד מזכיר בסגנון שלו את angry birds, רק שפה אתם גם נדרשים להעיף מבנים וצורות באמצעות כדורים עצבניים. השוני מתבסס על שינוי מהותי ברקע ובמגוון הסביבות בהם אתם נדרשים לבצע את הפעולה. במקום לשחק על פלטפורמה דו מימדית שחוזרת על עצמה, אתם נכנסים לתוך מנהרות, מים, חלל ומה לא. הפיסיקה נהדרת וגם הגראפיקה, ומי שנהנה ממשחקים מסוג זה בוודאי ימצא פה כמה שעות משחק.

נתראה בשבוע הבא,

Mobile Positive היא חברה בבעלות 3.0WEB וצחי שטיין ופועלת כחברת המדיה הסלולרית המובילה בישראל. החברה מייצגת בבלעדיות את מכירת המדיה בסמארטפונים של קשת/mako, רשת, ערוץ 10, HOT, ערוץ הספורט, TheMarker, הארץ, עכבר העיר, nrg מעריב ויאהו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד