י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

במעמד מכובד ורב רושם הוקם ארגון ׳הצלה טבריה׳ שיפעל תחת מד״א

לכ-20 ארגוני ההצלה החרדיים הפועלים בשיתוף פעולה עם מד"א הצטרף ארגון 'הצלה טבריה' בצפון • הארגון נוסד בברכתו של גאב"ד טבריה הגרא"ד אוירבאך המעניק הכוונה הלכתית לארגון ומתנדביו • במעמד המרשים השתתפו ר"ע טבריה לצד בכירי מד"א וראשי הארגון

במעמד מכובד ורב רושם הוקם ארגון ׳הצלה טבריה׳ שיפעל תחת מד״א



במעמד מכובד נחנך ארגון 'הצלה טבריה' שמתנדביו יעניקו מענה רפואי ראשוני במטרה להציל חיי אדם.

בחודשים האחרונים הוכשרו ע"י צוות ההדרכה של מד"א עשרות כוננים לשמש כחובשים ונהגי אמבולנס. כונני ההצלה ייצאו לכל אירועי החירום ויפעלו בשיתוף פעולה הדוק עם מד"א.

'הצלה טבריה ' מצטרף בזאת לכ-20 ארגוני ההצלה החרדיים ברחבי הארץ הפועלים בשיתוף פעולה עם מד"א ובהם, הצלה, צוות הצלה, הצלה פתח תקוה, הצלה כפר חב"ד, הצלה דרום, הצלה יבניאל, הצלה מירון וצפת, הצלה בית שמש, הצלה אלעד, הצלה עפולה, הצלה רחובות, הצלה מודיעין עילית, הצלה חיפה, הצלה יו״ש ועוד.

גאב"ד העיר טבריה הגאון הרב אברהם דב אוירבאך מלווה את הארגון שהוקם בברכתו, ומייעץ למתנדבים בכל שאלה הלכתית הנוגעת לתחומי פעילותם.

באירוע המכובד נטלו חלק בין היתר: ראש עיריית טבריה יוסי בן דוד, גיל מושקוביץ ראש אגף מבצעים במד"א, מנהל המרחב ירדן אורן אביטן, ראש אגף מבצעים במרחב ירדן גלבוע וירקון יוסי חלבי, יו"ר הצלה טבריה רמי שרייבר, דודו ברגר אחראי כוננים מרחב ירדן, יו"ר הצלה צפת צביקה לבל ויו"ר הצלה עפולה מנדי איצקוביץ.

ראש העיר יוסי בן דוד ציין בדבריו כי הוא מחזק את ידיהם של המתנדבים ומוכן לסייע ולעזור בכל הנדרש בכל מה שקשור להצלת נפשות. כמו כן הבטיח לעזור מבחינת הפיקוח העירוני והחנייה לכל רכבי המתנדבים והאמבולנסים.

מנהל אגף המבצעים במד"א גיל מושקוביץ הביא את ברכתו של מנכ"ל מד"א אלי בין שדחף ופעל לסייע להקמת הארגון ע"מ להרחיב את הפעילות להצלת חיי אדם בצפון.

"מד"א מכתיבה את ההיבט המקצועי-רפואי, ובכל מה שקשור לנושא ההלכתי ואורחות חיים אנחנו שומעים לדעת הרבנים"
יוסי חלבי ראש אג"מ המחוזי דיבר על המקצועיות של הכוננים ואמר כי במד"א משקיעים גם בכל הנוגע לציוד הניתן לכוננים וזאת כמובן במקביל להכשרה המקצועית.

יו"ר הצלה טבריה רמי שרייבר הודה לכל המשתתפים ובראשם למנכ"ל מד"א אלי בין שסייע רבות להקמת הארגון ולגיל מושקוביץ ראש אגף מבצעים במד"א שעומד מאחורי ההקמה, למר יוסי חלבי שהוא הראשון שפעל וקידם ללא לאות את הקמת הארגון.

כמו כן הודה לאורן אביטן מנהל המרחב שעזר וסייע אף הוא על מנת שהתוכנית תצא לפועל. הוא הביע תודה גם לדודו ברגר אחראי כוננים, שהודות לו מערך הכוננים שודרג וציין את הדאגה לכל כונן וכונן.

בסיומו של הערב התפזרו הנוכחים בתחושת שליחות מרוממת כשכולם מפליאים את רוח ההתנדבות הפועמת אצל המתנדבים הרבים.
מד ארגון ׳הצלה טבריה׳ רמי שרייבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד