י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ברקת בחר מועמד בי-ם, ופתח מולו עימות • צפו

ראש העיר היוצא בירושלים, ניר ברקת, החליט לרדת מהגדר במרוץ המוניציפלי בעירו, כשהוא מתגייס לטובת מועמד מפלגתו הליכוד, השר לענייני ירושלים זאב אלקין - בסרטון שבו נראים השניים מתעמתים זה עם זה

ברקת בחר מועמד בי-ם, ופתח מולו עימות • צפו
יחצ



ראש העיר ירושלים בעשר השנים האחרונות, ניר ברקת, יורד היום לראשונה מהגדר וקורא לתושבי העיר ירושלים לתמוך בשר לענייני ירושלים, זאב אלקין, להחליפו בראשות העיר.

כשהוא יורה את יריית הפתיחה הראשונה במרוץ לראשות העיר ירושלים, פרסם אלקין היום סרטון שבו הוא נראה ישוב לצד ראש העיר ברקת בחומוס 'פינתי' הוותיק שבמרכז העיר. בסרטון מתווכחים אלקין וברקת אחד עם השני מי עזר יותר לירושלים בשנים האחרונות ובתפקידם הנוכחי.



בסופו של הסרטון, "משתכנע" כביכול ניר ברקת בעשיה של אלקין ובתרומתו לירושלים בשלוש השנים האחרונות, בהן כיהן כשר לענייני ירושלים, ומסכם בכך ש"יחד עשינו עבודה מעולה".

כך למשל מצוין שם כי בין היתר דאג השר אלקין לתקציב לתכניות פיתוח אסטרטגי בגובה של 850 מיליון ש"ח לירושלים, פיצוי של 100 מליון ש"ח לסוחרים ועסקים שנפגעו במשבר הבטחוני ומתן תמריצים מהממשלה שהביאו להקמת 100 סטארטאפים רק השנה. בסיום הסרטון פונה ראש העיר ברקת לתושבים ואומר: "רק אלקין ימשיך את ההצלחה של ירושלים".

המועמד מצדו מכריז בתגובה:"משלבים כוחות למען עתידה של ירושלים. תודה לחברי ניר ברקת על התמיכה והאמון ותודה ענקית על עשור של עשייה למען ירושלים".
זאב אלקין ניר ברקת ירושלים מונציפלי 2018

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד