ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

תבהלה בשחקים: חרדי תיעד מתוך המטוס - נוחת וממריא שוב צפו

זה קורה לעיתים נדירות וכל פעם מלחיץ מחדש, שני חרדים היו בטיסה שהמריאה מאוסטריה לשוויץ, בהגיעם למחוז חפצם, החל המטוס לנחות וכבר היה ממש ס"מ ספורים מהקרקע, אלא שלפתע הוא המריא בחזרה והסתובב עוד רבע שעה באוויר • צפו בתיעוד

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay



נוסעי מטוס שטס מוינה בירת אוסטריה לציריך שבשוויץ, נכנסו לפאניקה גדולה, כשהמטוס איתו נחתו, המריא בחזרה - שנייה לפני שגלגליו נגעו בקרקע מסלול הנחיתה.

על המטוס היו שני נוסעים ישראלים חרדים, ואחד מהם תיאר ל'בחדרי חרדים' את הדרמה: "אני החלטתי לצלם את הנחיתה סתם בשביל הספורט, לא הודיעו לנו כלום מראש, שניה לפני שהגלגלים נגעו בקרקע, המטוס המריא שוב לגובה רב, למשך שתי דקות היתה דממה מצדם של הטייסים, אנשים היו בהלם, חשבו שיש תקלה בגלגלים והם לא נפתחים, אני הייתי בהלם ולא הבנתי למה הטייס לא אמר כלום לפני".


(התיעוד של הנוסע החרדי - הנחיתה וההמראה בחזרה)

"זה דבר שאף פעם לא קרה לי, רצו לי דברים בראש על המצב", הוא מתאר ל'בחדרי', "הדבר היחיד שהדיילים אמרו לאחר שהמטוס המריא שוב, כי יש שינוי קטן, ונעדכן אתכם מיידית, עד שעידכנו לקח 2-3 דקות, והיינו בלחץ מטורף. נרגענו רק אחרי שהטייס הסביר כי עשה זאת בגלל הרוח".

"לאחר שהמטוס המריא, הוא הסתובב כרבע שעה באוויר עד לנחיתתו הסופית".

לדבריו, "הנוסעים היו מבועתים, כי הם לא ציפו לדבר כזה, אך התאוששו די מהר, ואף אחד לא נזקק לטיפול רפואי כתוצאה מהלחץ".

יצוין, כי מקרים מעין אלו, מתרחשים לעיתים נדירות, בעיקר כשמזג אוויר חריג שורר בחוץ. המחשבה הראשונה שעולה בראשם של הנוסעים הנלחצים, היא שיש תקלה בגלגלי המטוס שאינם נפתחים. אך כמו במקרה הנוכחי, האירוע הסתיים בחסדי שמים ללא תקלות וללא נפגעים.
טיסה נחיתה ומיד המראה נוסע חרדי אימה בשחקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד