כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

80% מהציבור רוצה לדעת יותר על הפנסיה שלו

חברת מגדל לא ממתינה לחינוך הפנסיוני של שטייניץ, נענית למגמה ועושה זאת בשפה שכולם מבינים: בקרוב יעלה קמפיין להגברת מודעות הציבור והבנתו את תחומי החיסכון הפנסיוני

80% מהציבור רוצה לדעת יותר על הפנסיה שלו

מגדל, חברת הביטוח הגדולה בישראל אינה ממתינה למימוש התוכניות הארוכות טווח של משרד האוצר להגברת החינוך הפיננסי והפנסיוני בישראל ומשיקה קמפיין להגברת מודעות הציבור והבנתו את תחומי הפנסיה באמצעות אתר האינטרנט המצטיין של החברה.

המשנה למנכ"ל מגדל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי במגדל, משה תמיר, חושף כי מחקרים שערכה מגדל העלו כי קרוב למחצית מבעלי החיסכון הפנסיוני בישראל, מעריכים את רמת הידע שלהם בתחום הפנסיוני כנמוכה או נמוכה מאוד וכי בעקבות עליית המודעות לנושא בעת האחרונה, כ-80% מהציבור מעוניינים לדעת יותר. מהמחקר עולה עוד כי מרבית המרואיינים סבורים כי צריך להתחיל לחסוך בגיל מוקדם יותר מהגיל בו חסכו ומרביתם מעריכים שמקורות ההכנסה בפנסיה לא יספיקו למטרותיהם.

"אנחנו רואים מגמה גוברת של חיפוש מידע על תחומי החיסכון הפנסיוני באינטרנט. בחצי השנה האחרונה גלשו 55% מבעלי החיסכון הפנסיוני באתרי האינטרנט הרלוונטים. 62% מהם חיפשו מידע אישי על הפנסיה שלהם ו 55% מהגולשים חיפשו מידע כללי בנושא פנסיה". תמיר מציין כי "לאחר שנוכחנו כי הגולשים לאתר מגדל www.migdal.co.il חשים שהידע שלהם בתחום החיסכון הפנסיוני טוב יותר מאלו שגלשו באתרים של חברות אחרות, החלטנו לצאת בקמפיין הקורא לציבור (ולא רק ללקוחות מגדל) להיכנס לאתר וללמוד את הנושא - בשפה פשוטה שכולם מבינים.

הקמפיין, בעלות 3 מיליון ש"ח מפנה את הציבור לערוצים הדיגיטאליים של מגדל – עליהם זכתה מגדל רק באחרונה, בפעם השלישית ברציפות במקום הראשון מכל חברות הביטוח והפיננסים, בתחרות WEBI היוקרתית.

אתר הבית של קבוצת מגדל, כולל סימולאטורים, מצגות אינטראקטיביות, וידאו ומחוללים מתקדמים המסבירים את עולם הביטוח, וחיסכון ארוך הטווח בשפה שכולם מבינים. אתר מגדל באינטרנט על מגוון המחשבונים והסימולאטורים שבו, הפך למקור מידע מרכזי לא רק עבור למעלה ממיליון וחצי לקוחות מגדל, אלא גם ללקוחות כל חברות הביטוח והציבור הישראלי בכללותו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד