י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

קטלוג מיטות ילדים: מה האפשרויות ואיך בוחרים

הילדים אולי גדלים בקצב מסחרר, אבל בכל שלב בחיים הם זקוקים למיטה שמתאימה בדיוק עבורם. אז נכון, יכול להיות שתצטרכו להחליף כמה וכמה מיטות לאורך הדרך, אבל אם תבחרו נכון תאפשרו להם לגדול בראש שקט, שהרי שנת לילה טובה משפיעה גם על הגדילה שלהם, לא?

קטלוג מיטות ילדים: מה האפשרויות ואיך בוחרים



המיטה הראשונה שלו
גם אם בראשית חייו הילד ישן אתכם בחדר, ממש לא רחוק היום שבו תעבירו אותו לחדר משלו. שם הוא יתרגל למיטה הראשונה שלו שאמורה לספק לו מרחב לעומת עריסת התינוק. בשלב הזה הם גדלים כמעט מדי יום, ולכן המיטה צריכה להיות מרווחת ונוחה עד כמה שאפשר כדי שיוכלו להמשיך וליהנות ממנה גם כשהם גדולים קצת יותר. בשלב הזה מומלץ להתמקד באיכות המיטה ובעוצמתה, כאשר מיטות מעץ מלא נחשבות לחזקות במיוחד, והן גם לא יפגעו בעיצוב החדר (אלא להיפך) שכן תוכלו לצבוע אותן בכל צבע שתבחרו. שימו לב גם מה גובה המיטה, שכן ביום שבו הילד יעמוד וגם ילמד לטפס, עדיף להקשות עליו עד כמה שניתן ולמנוע ממנו לזנק החוצה.

המעבר בין הינקות לבגרות
מיטת התינוק נעשית קטנה והילד מתחיל להפגין עצמאות רבה הרבה יותר. מצד שני, הוא עדיין קטן מכדי לישון במיטה גבוהה יותר, כזו שממנה הוא עלול ליפול במהלך הלילה או כשהוא מחליט לצאת לבדו מהמיטה גם כשאתם עדיין ישנים. מיטת המעבר האידאלית נמוכה יותר מכל מיטה רגילה ורצוי לעצב אותה באמצעות עץ מלא וצבעי מים ללא כימיקלים. מיטות מהסוג הזה הן חזקות הרבה יותר, הצבעים הטבעיים בריאים יותר, ותוחלת החיים של המיטה ארוכה, כך שהיא יכולה לשרת היטב גם את האחים הקטנים (כולל אלה שעדיין לא נמצאים בתכנון).

הגודל קובע בהחלט
בין אם אתם בוחרים מיטת ילדים, מעבר או נוער, אחד הנושאים החשובים ביותר הוא כמובן נושא הגודל. לנושא הזה יש משמעות רבה עוד יותר בבתים ובדירות עם שני ילדים ויותר, בוודאי כשהם חולקים חדר אחד. מיטות קומותיים הן פתרון לא רע בכלל, והיום אפשר למצוא המון רעיונות מדליקים שמתרחקים מהמיטות הקלאסיות שאתם מכירים. במקום להציב שתי מיטות המקבילות זו לזו ניתן להציב אותן באופן אנכי וכך להשאיר מקום נוסף לפתיחת המיטה התחתונה. במקום שתי מיטות יחיד אפשר להפוך את המיטה התחתונה למיטה וחצי, דרך טובה לאפשר לילדים לארח חברים למסיבת פיג'מות. מה שבטוח הוא שיש לכם אינסוף אפשרויות בין אם יש לכם ילד אחד או שלושה וגם, ללא כל תלות בגילאים שלהם.

לקטלוג מיטות ילדים ונוער גלשו לאתר רשת האוס אין המציעה מבחר דגמי מיטות מעץ מלא ובהתאמה אישית.







מטות חדר שינה רהיטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד