י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בחור הישיבה שריגש את העיתונאית החילונית

עיתונאית חברת 'החדשות', דפנה ליאל, שיתפה את עוקביה בטוויטר בסיפור מרגש, בו ניגש אליה בחור ישיבה חרדי בכנסת, על מנת לברר את שמו ושם אמו של מגיש 'אולפן שישי', דני קושמרו, בכדי להתפלל עליו לרפואה שלמה לאחר שנפצע בתאונת אופנוע • הציבור נקרא להתפלל לרפואת דני בן קורינה, בתוך שאר חולי ישראל

צלם: יונתן זינדל, פלאש 90
צלם: יונתן זינדל, פלאש 90



מגיש 'אולפן שישי' בחברת 'החדשות', העיתונאי דני קושמרו, מתאושש בימים אלו בבית חולים, לאחר שנפצע בסוף השבוע שעבר בתאונת דרכים באיטליה, במהלך רכיבה על אופנוע.

פציעתו של קושמרו נגעה ללבו של בחור ישיבה חרדי, שניגש היום לעמיתתו לעבודה של קושמרו, העיתונאית דפנה ליאל, ושאל אותה לשם אמו של קושמרו - בכדי שהוא וחבריו יתפללו לרפואתו.

ליאל כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "‏תודה לבחור החרדי המקסים שחיכה היום בסבלנות שאסיים שיחת טלפון בכנסת, רק כדי לברר איך קוראים לאמא של דני קושמרו, ולהתפלל בבית הכנסת לרפואתו. אז עכשיו יודעת לבשר לו שקוראים לה קורינה ומצטרפת לתפילות".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומרת דפנה ליאל, כתבת הכנסת של חברת 'החדשות': "הבחור סיפר לי שבבית הכנסת שבו הוא מתפלל רצו את שם האמא של דני, בכדי להתפלל לרפואתו".

לדבריה: "ניסיתי להשיג את דני אבל הוא לא היה זמין, הבחור השאיר לי מספר טלפון כשר, שאחזור אליו כשאדע. דני, שעדיין מאושפז בבית החולים באיטליה וסובל מפציעה לא נעימה בכלל, התרגש מאוד. ממש 'כל ישראל ערבים זה לזה'".

ומי מגולשי האתר המעוניין להצטרף לתפילותיו של הבחור וחבריו בבית הכנסת, נקרא להתפלל לרפואת: דני בן קורינה, בתוך שאר חולי עמו ישראל.
חברת החדשות דני קושמרו תאונת דרכים דפנה ליאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד