י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

האשה שמסכנת את ניצחונו של אבוטבול

האם מועמדותו של אבוטבול בסכנה? שחקנית חדשה בבית שמש עשויה לגרוף קולות של חרדים רבים המאוכזבים מהתנהלותו של ראש העיר הנוכחי • כל הפרטים

קמפיין ל בלוך בבית שמש
קמפיין ל בלוך בבית שמש



המשא ומתן בין 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים' לראש עיריית בית שמש משה אבוטבול בסוגיית התמיכה במועמדותו לראשות העיר, התנהל עד כה בעצלתיים. אף צד לא מיהר לסגור, בפרט כשאבוטבול היה המועמד היחיד לראשות העיר. אלא שביום ראשון הקרוב צפויה ד"ר עליזה בלוך להודיע על התמודדותה לראשות העיר בית שמש ואולי אף לזכות לתמיכת החרדים.

בלוך, תושבת העיר ואם לארבעה ילדים, היא אשת חינוך וניהול בהכשרתה. בשנים האחרונות עמדה בראש רשת בתי הספר התיכוניים של "ברנקו וייס" וניהלה במסגרת החינוך הממלכתי בתי ספר במגזר הכללי והחרדי. כיום עומדת בלוך בראש התוכנית להכשרת מנהלים של מכללת לווינסקי.

בבחירות הקודמות הודיעה בלוך על התמודדותה מטעם 'הבית היהודי', אלא שאז במהלך מפתיע - הדיחה סיעת 'הבית היהודי' את בלוך והודיעה על תמיכתה באלי כהן. בעקבות ההדחה, לקחה בלוך צעד אחורה מהפוליטיקה המקומית, מה שצפוי לשחק לטובתה, שכן היא לא לכלכה את ידיה בקמפיין הבחירות הסוער שניהל כהן נגד הציבור החרדי.

על פניו, מועמד חרדי שיתמודד בתמיכת כל המפלגות החרדיות יזכה לניצחון בבית שמש. אמנם הבחירות הקודמות הסתיימו לטובת אבוטבול בפער של מאות קולות בלבד, אבל מאז אוכלסה רמה ג' במאות משפחות מהציבור החרדי, מה שמהווה תוספת כוח מרשימה.

עם זאת יצוין, כי רבים מתושבי רמה ג' מאכוזבים מהשירותים העירוניים ומהתשתיות הלקויות ובעקבות הפרסום על התמודדותה הצפויה של בלוך, החלו תושבים חרדים בשכונה לבחון את אפשרות התמיכה בבלוך, הנמנית על הציבור הדתי-לאומי, ברצינות, כך נודע ל'בחדרי חרדים'. בנוסף, בלוך עשויה לגרוף מאות קולות מהקהילה האנגלו-סקסית הגדולה ברמה א', שמאוכזבת אף היא מניהול העיר.

בתוך כך, בלוך לא מחכה להכרזה הרשמית כדי להתחיל את הקמפיין, וכבר השבוע התמלאה העיר במודעות מטעמה. הקמפיין, בניגוד לבחירות קודמות, צפוי להיות חיובי ולהבטיח לעיר שינוי.
בית שמש משה אבוטבול עליזה בלוך מונציפלי 2018

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד