י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

חוק הגיוס מתקדם בכנסת, מי ייצגו את החרדים?

'בחדרי חרדים' חושף כי בעוד הסיעות החרדיות מתקשות להגיע להסכמה על אופן תגובתן לחוק הגיוס החדש, בכנסת לא ממתינים - כאשר כבר ביום שני הקרוב תוקם בבית המחוקקים ועדה שתגבש ותכין אותו • ומי יהיו נציגי החרדים בועדה? • פרסום ראשון

לא מחכים. אמסלם עם ראה"מ נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
לא מחכים. אמסלם עם ראה"מ נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



בעוד הסיעות החרדיות לא מצליחות להגיע להסכמות מול תזכיר חוק הגיוס החדש והשנוי במחלוקת, 'בחדרי חרדים' חושף בפרסום ראשון כי בכנסת לא ממתינים, וצפויים להקים כבר השבוע ועדה מיוחדת שתגבש את חוק הגיוס.

בעוד כעשרה ימים אמור לעלות חוק הגיוס לדיון בממשלה, ולאחר מכן להצבעה בקריאה ראשונה. על פי המידע שהגיע לידי 'בחדרי', תוקם בכנסת כבר ביום שני הקרוב ועדה מיוחדת, שתגבש את חוק הגיוס המוצע ותכין אותו לקריאה שניה ושלישית.

בראש הועדה, שתוקם ביום שני ע"י וועדת הכנסת, יעמוד יו"ר הקואליציה חה"כ דודי אמסלם. חבריה יהיו שלושה עשר ח"כים מכלל סיעות הבית, מהקואליציה ומהאופוזיציה.

עוד מסתמן, כי מי שייצגו את החרדים בועדה יהיו חברי הכנסת אורי מקלב מטעם יהדות התורה ויואב בן צור מטעם ש"ס.

הועדה תכין במסגרת הזמן הקצר שנותר, את החוק בהכנה מהירה לקריאה שניה ושלישית עוד במושב הקיץ הנוכחי.

כזכור, ראש הממשלה התייחס לחוק הגיוס בפורום ראשי הקואליציה שהתכנסה ביום ראשון השבוע, והכריז כי: "צריך לגמור את הנושא בהקדם וזאת כדי להעביר את החוק במושב הנוכחי. צריך לקבל החלטות, לייצר הסכמות ולהביא את הצעת החוק לאישור הממשלה בתוך שבועיים".
חוק הגיוס דודי אמסלם אורי מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד