כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הילולת ה'אור החיים': גשר חדש - גם לגברים

היערכות שיא ותיאומים אחרונים לקראת יומא דהילולא של ה'אור החיים' הקדוש. עד ליום ההילולא תושלם בנייתו של גשר חדש שיאפשר גישה למקום הציון, לצד מתקני הצללה ותאורה נרחבת שיוצבו במתחם

הסיור השבוע בהר הזיתים. (באדיבות המצלם)
הסיור השבוע בהר הזיתים. (באדיבות המצלם)



לקראת יומא דהילולא של בעל ה'אור החיים' הקדוש, התקיים אתמול סיור עבודה מקיף בהר הזיתים, בהשתתפות כל בעלי התפקידים הבכירים המייצגים את כל הגורמים האמונים על ארגון סדרי הגישה והשהייה בהר הזיתים במהלך יום ההילולא, לקליטת עשרות אלפי העולים להשתטח על הציון.

יום ההילולא יחול השנה ביום חמישי הבא, ט"ו תמוז.

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד, כי בצד הלוגיסטי סוכם על בניית הצללה והתקנת מערך תאורה נרחב, העמדת ברזיות למי שתיה לטובתם של אלפי העולים ועוד.

כמו כן דווח בסיור, כי השנה לראשונה יבנה גשר כניסה מיוחד לגברים, המאפשר מעבר ישיר מהכביש עד לאזור הציון. גשר זה יהיה דרך הכניסה והמעבר הקבוע ישמש כדרך היציאה. בנוסף, כנהוג זה מספר שנים, גם השנה יבנה הגשר המיוחד לכניסת נשים.

בתחילת השבוע הבא תתקיים ישיבה נוספת עם משטרת ירושלים לתיאום הסדרי הסעה והגעה, צירי הגישה וההיערכות הביטחונית סביב הר הזיתים לאורך כל יום ההילולא, החל מהגעת ראשוני המתפללים ועד לעזיבת אחרון העולים על הציון הקדוש.

בסיור, שנערך בראשות סגן ראש העיר יוסי דייטש, השתתפו גם מנהל מועצת בתי העלמין, הרב הלל הורביץ, סגן ניצב ניסו גאוטה מפקד תחנת שלם, קצין האג"ם רב פקד אמיר בן קיקי, הקמב"צ רב פקד סאלח חאלד, רב פקד רפי מליחי מפקד תחנת המשטרה בהר הזיתים, קצין רישוי מרחב קדם מוניר בדו, וישראל ורטהיימר.
הר הזיתים האור החיים הקדוש גשר חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד