י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הראשל"צ, הרב האבל והשר חיזקו את אלפי הנערים • צפו

אלפי נערי מדרשיות מכל הארץ השתתפפו בערב חיזוק מיוחד באצטדיון היכל הטוטו בחולון, לציון עשור שנים למדרשיות 'אל המעיין' הגיעו לחזק: הראשל"צ הגר"י יוסף, הגאון הרב יגאל כהן ויו"ר ש"ס אריה דרעי ששר "וטהר ליבנו" יחד עם כולם

הראשל"צ, הרב האבל והשר חיזקו את אלפי הנערים • צפו
יעקב כהן



אלפים רבים של נערי מדרשיות מתחזקים הגיעו ביום רביעי לכנס חיזוק מיוחד, שהתקיים באצטדיון היכל הטוטו בחולון. את הכנס ארגנה תנועת 'אל המעיין' בראשות המנכ"ל משה אילוז, לרגל ציון עשור שנים לייסוד המדרשיות של התנועה.

אלפי הנערים הגיעו באוטובוסים מאורגנים מכל רחבי הארץ, והאזינו לדרשות חיזוק מאת הראשל"צ הגר״י יוסף, ומזכה הרבים הגאון הרב יגאל כהן, וכן נהנו מתכנית אמנותית של הזמרים המובילים, יניב בן משיח, מאור אדרי ואבי לנקרי.

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי שיזם את הכינוס, התרגש מאד לנוכח אלפי הנערים המתחזקים, אשר רבים מהם באים מבתים שאינם שומרי תורה ומצוות כלל ובאים בכל יום למדרשיות אל המעיין כדי ללמוד תורה ויהדות. בעמדו על הבמה, החל השר דרעי לשיר עם הנערים "וטהר ליבנו לעבדך באמת" ונענה בשירה סוחפת.



הפתעה מרגשת נרשמה, כאשר הרב יגאל כהן המצוי עדיין בימי השבעה על פטירת אביו ז״ל, קיבל היתר הלכתי והגיע עם בגדיו הקרועים במיוחד לחזק את הנערים. במשך שעה ארוכה נשא הרב כהן דברים מרגשים שיצאו מהלב, על דרכי ההתמודדות בדור רדוף הנסיונות הזה, כשאלפי הנערים שתו בצמא את דבריו.





































































אל המעיין טוטו חולון מתחזקים אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד