י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

התפללו: נאבקים על חיי הילדה שטבעה בכנרת

הרופאים נאבקים על חייה של ילדה חרדית כבת ארבע שטבעה בשעה זו בעת ששהתה עם בני משפחתה בחוף רותם שיזף שבעין גב. מצבה של הילדה קריטי, ללא דופק וללא נשימה. שמה לתפילה: שלומציון בת בלומה מימי, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל

צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א



בערב שבת: ילדה חרדית כבת ארבע ששהתה בחוף רותם שיזף בעין גב, יחד עם בני משפחתה, טבעה בסמוך לשעה 14:30 ואיבדה את ההכרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בה פעולות החייאה והילדה פונתה במסוק לבית החולים זיו בצפת.

מפרטי המקרה כפי שנמסר ל'בחדרי חרדים', עולה כי הוריה של הילדה, המתגוררים בכרמיאל, שהבחינו בהעלמותה פתחו בחיפושים על החוף ולבסוף איתרו אותה בתוך האגם, היא נמשתה מהמים על ידי הוריה. חוף שיזף רותם - אינו מוכרז לרחצה ואין שם עמדת מציל.

נכון לשעה זו הילדה עדיין ללא דופק וללא נשימה, ומהמרכז הרפואי זיו נמסר כי מצבה קריטי והרופאים נלחמים על חייה. שמה של הילדה לתפילה: שלומציון בת בלומה מימי, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

הוריה של הילדה נמנים על קהילת הרב אברהם צבי מרגלית, רבה הראשי של העיר כרמיאל וראש מוסדות 'קרן אורה' בעיר.

חובש רפואת חירום במד"א, תמיר סתאוי, שהגיע למקום באמבולנס מד"א מנקודת ההזנקה של מד"א בצמח, סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי סמוך לקו המים בחוף לא מוכרז ילדה כבת 4 שוכבת מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה".

"יחד עם חובש מד"א והמציל שהגיעו למקום באופנוע ים-בולנס מד"א מחוף עין גב, וצוות הפאראמדיקים של מסוק מד"א שנחתו בסמוך, הענקנו לילדה טיפול רפואי וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, והיא פונתה במסוק מד"א - תוך כדי המשך טיפול רפואי מציל חיים וביצוע פעולות החייאה לבי"ח זיו כשמצבה קריטי", סיפר החובש.

מנתוני ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדי,ם עולה כי בין השנים 2008-2018, טבעו למוות 177 ילדים בישראל. עד כה, בשנת 2018 טבעו למוות 20 ילדים ובשנת 2017 טבעו למוות 15 ילדים.
טביעה בכנרת רפואה שלמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד