י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

התבקשה לעזוב את המסעדה: "את עובדת עם טראמפ"

דוברת הבית הלבן נתקלה בתקרית לא נעימה במהלך השבת. היא סולקה על ידי בעל מסעדה, רק בגלל הבוס שלה, והיא לא היחידה "אני תמיד עושה כמיטב יכולתי לעזור לאנשים, כולל אלה שאני חולקת עליהם, בכבוד אני אמשיך לעשות זאת"

צילום אילוסטרציה: pixabay
צילום אילוסטרציה: pixabay



דוברת הבית הלבן שרה סנדרס, צייצה בחשבון הטוויטר שלה אתמול (שבת) וסיפרה, כי נקלעה לסיטואציה לא נעימה. היא התבקשה לעזוב את המסעדה אליה נכנסה בלנגסינטון שבורג'יניה.

בציוץ היא תיארה, "אתמול בלילה נאמר לי על ידי הבעלים של המסעדה Red Hen בלקסינגטון לעזוב, היות ואני עובדת עבור הנשיא של ארצות הברית, ואני עזבתי בנימוס".

"המעשים שלו אומרים עליו הרבה יותר מאשר עלי, אני תמיד עושה כמיטב יכולתי לעזור לאנשים, כולל אלה שאני חולקת עליהם, בכבוד אני אמשיך לעשות זאת", הוסיפה סנדרס.

בסוכנות הידיעות רויטרס דווח, כי "נסיון ליצור קשר עם המסעדה לא צלח".

זהו איננו מקרה יחיד, עובד נוסף בממשל טראמפ נתקל ביחס זהה בתחילת השבוע שעבר, דובר המחלקה לביטחון המולדת כריסטיאן נילסן, נתקל במפגינים במסעדה מקסיקנית בוושינגטון, הם צעקו לו "בושה", מאחר והוא הגן על מדיניות ההגירה בגבול ארה"ב - מקסיקו, שממשל טראמפ עמד מאחוריה.

עקב כך, נילסן נאלץ לעזוב את המסעדה.

בשבוע האחרון מתנגדי טראמפ תוקפים אותו בצורה קשה, לאחר שהממשל החליט להפריד את ילדי המהגרים מהוריהם, שנכנסו לארה"ב בצורה לא חוקית, הילדים נלקחו למתקני נוער, בעוד ההורים נעצרו. הדבר עורר סערה גדולה בארה"ב וגם ספג ביקורות קשות ממנהיגים בעולם.

בעקבות הלחץ הציבורי, חתם הנשיא טראמפ על צו המורה שלא להפריד את הילדים מהוריהם, לא לפני שבתו איוונקה ואשתו מלאניה הפעילו עליו לחצים כבדים לחתום עליו.
שרה סנדרס דוברת הבית הלבן מסעדה תקרית לא נעימה ממשל טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד