י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

חשד לעבירות שחיתות ביישוב מירון: 120 שוטרים עצרו 23 חשודים

המשטרה פשטה הבוקר בכוחות מתוגברים ועצרה 23 חשודים תושבי מירון, ירושלים והמרכז, בחשד לכך שבכיר במירון קיבל טובות הנאה בתמורה לקידום אינטרסים ועוד מי שלא נענו לדרישותיו, סבלו מניתוקי מים נערכו חיפושים בבתיהם ומשרדיהם

חשד לעבירות שחיתות ביישוב מירון: 120 שוטרים עצרו 23 חשודים
דוברות המשטרה



במסגרת הלחימה הסדורה של משטרת ישראל נגד עבירות הנוגעות לטוהר המידות ושחיתות ציבורית המעיבות על ניהול שגרת חיים תקינה של אזרחים נורמטיביים, ביחידה המרכזית של מחוז צפון התנהלה חקירה סמויה במשך כשנה.

היום לפנות בוקר החקירה הפכה לגלויה וכ-120 שוטרים ולוחמי משמר הגבול פשטו על מספר בתים ביישוב מירון בגליל העליון, במרכז הארץ ובירושלים ו-23 חשודים נעצרו בחשד לעבירות של שוחד, גניבה בידי עובד ציבור, סחיטה באיומים, הפרת אמונים, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון, עבירות תכנון ובניה ועבירות על פקודות מס הכנסה בין העצורים גם בכיר באגודה חקלאית.


פעילות המשטרה הבוקר. (צילום דוברות המשטרה)

על פי החשד, הבכיר קיבל לכאורה טובות הנאה שוות כסף בתמורה לקידום תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק, קבלת כספים במרמה, מעילה בכספי האגודה ובנוסף אנשים שלא נענו לדרישותיו סבלו מניתוקי מים. בעבר, כך דווח ב'בחדרי חרדים', נעצר בערב ל"ג בעומר לאחר שניתק מים.

עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם ומשרדיהם נתפסו מסמכים רבים ומאות אלפי שקלים במזומן ומתוכננת אכיפה כלכלית נרחבת.

החשודים הובאו לחקירה במשטרה ובשעות הצהריים יובאו ככל שיידרש מבחינה חקירתית, לדיון בבימ"ש השלום בטבריה, בבקשה להאריך את מעצרם.

משטרת ישראל תמשיך לחקור ולחשוף תהליכים פסולים, תוך ניגוד עניינים, וכן לחתור ולהגיע לכל מקום בו יש חשד לשחיתות ציבורית הפוגעת בסדרי השלטון ובאזרחים הנורמטיביים.

מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל, בשיתוף עם חקירות מס הכנסה חיפה והצפון ברשות המסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ובליווי פרקליטות מחוז צפון.

הפשיטה על הבתים והמשרדים הבוקר. צילום: דוברות המשטרה









פרשת השחיתות במירון עבירות שחיתות שוחד ניתוק מים מעצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד