כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הנוסע טוען: הפקח תקף אותי ומחק לי תיעוד

מהומה בתוך מהומה: נוסע שהמתין יחד עם עשרות נוסעים במשך שעתיים לאוטובוס של חברת נתיב אקספרס ממירון לבני ברק, טוען כי הותקף על ידי פקח של החברה כאשר תיעד את המהומה החברה בתגובתה: "האירועים המתוארים בתלונה מעלים חשש לפלילים וטוב עשו שפנו למשטרת ישראל"

אוטובוס של חברת נתיב אקספרס. צילום: Serge Attal/FLASH90
אוטובוס של חברת נתיב אקספרס. צילום: Serge Attal/FLASH90

 


פקח תחבורה פרטית תועד תוקף אזרח חרדי שהמתין יחד עם עשרות נוסעים לאוטובוס מהר מירון בחזרה למחוז חפצם. תלונה הוגשה למשטרה.

המקרה התרחש במוצאי שבת שעבר (פרשת קורח) כאשר עשרות נוסעים בהם נשים וילדים המתינו לטענתם יותר משעתיים, לאוטובוס קו 980 שייקח אותם לביתם בבני ברק מה שיצר כעס רב בקרבם.

פקח חברת 'נתיב אקספרס' שניסה להשליט סדר, הבחין באחד הנוסעים מתעד את המתרחש ולטענתו אותו נוסע, הפקח ניגש אליו תקף אותו פיזית והחרים את הסלולרי שעמו תיעד.

"הוא התקרב לכיווני והחל לתקוף אותי פיזית", תיאר הנוסע ל'בחדרי חרדים', "התחלתי להימלט אך הוא המשיך בשלו ותקף אותי ולסיום לקח את הסלולרי שהיה ברשותי. הנוסעים שהבחינו במתרחש הפרידו בינינו".

הפקח שוחח עם פקחים נוספים של החברה שהיו עדים למתרחש וכשהנוסע עימת אותו מולם בנעשה, הפקח הכחיש את הפרטים. הנוסע הגיש תלונה למשטרת רמת גן יום למחרת והאירוע מתוחקר.

"המקרה הזה צריך להיבדק והחברה צריכה לטפל בפקח בכדי שמקרה כזה לא ישנה שוב. לא ייתכן שאנחנו נמתין שעתיים לאוטובוס בצאת השבת ונזכה לאלימות מצד עובד בחברה", מסכם הנוסע בשיחה עם 'בחדרי חרדים'.

 

המכתב ששיגר הנוסע לחברת נתיב אקספרס




מחברת 'נתיב אקספרס' נמסר בתגובה:

"לגבי כמות הנוסעים הגדולה-נכון, במוצאי שבת פרשת קורח בשעה 23.00 לערך הייתה כמות גדולה של נוסעים הרבה יותר מהתכנון המקורי והנוסעים שנאלצו להמתין, לא זמן רב, עודכנו ע"י הפקח המקומי שיש תגבור של אוטובוסים לכל חלקי הארץ שיצאו מצפת והם בדרך למירון חבל שחלק מהנוסעים לא גילה סבלנות וחסמו את הכביש אבל ברוך השם, סוף טוב,  האוטובוסים אספו את כולם למקום חפצם".

"לגבי המקרה הנטען על הפקח ג'ובראן ג'ובראן-האירועים המתוארים בתלונה מעלים חשש לפלילים וטוב עשו שפנו למשטרת ישראל, שלה, ולא לחברה הסמכויות לבדוק אירועים מעין אלה".

"בעקבות תלונה זו החברה ביצעה ברור עם העובד ג'ובראן בנוגע לאירועים המתוארים בתלונה אך הלה הכחיש מכל וכל את הנטען לגביו, לפיכך אין בסמכותנו לבצע כל פעולה נוספת בעניין, סמכויות בעניין זה נתונות כאמור למשטרת ישראל".

"אציין כי ברור הוא שחברתנו מתנגדת לכל מקרה של אלימות, פיסית ואו מילולית ובמידה ומשטרת ישראל תמצא שארע מקרה שכזה ע"י מי מעובדי החברה הרי שנמצה עמו את כל האפשרויות העומדות בפנינו במישור המשמעתי/תעסוקתי".

נתיב אקספרס קו 980 אוטובוס תקיפה הגשת תלונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד