י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

השיטה הקדושה • הוראות הרבי החדשות: כך נלחם על השוואנצונעס

ערב צאתו לנופש השנתי בשוויץ, מסר האדמו"ר מויז'ניץ דרשה נוקבת בפני חסידיו, כשהוא מוסר סדרת הוראות משנות סדרי עולם בכל הנוגע לימי החופש הקרבים, וכן להתמודדות עם שאלות מצד זרים על 'שיטת השוואנצונעס' שנחשפה ב'בחדרי חרדים'

האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: יהושע פרוכטר
האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: יהושע פרוכטר



השיטה הקדושה - תהיו 'שוואנצונעס' - לא 'באטשים' • האדמו"ר מויז'ניץ הצעיר, שעלה לכותרות בימים האחרונים בעקבות שיחותיו הנוקבות אותן מסר בפני חסידיו - ממשיך לעורר שיח רב, החוצה מגזרים וקהילות. אתמול (מוצאי שבת), מסר הרבי שיחת פרידה - אשר כללה הוראות לחסידיו, זמן קצר לפני צאתו לחופשה השנתית בשוויץ. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך דרשתו, אסר הרבי על החסידים בכל תוקף ללכת ולרחוץ בים או בבריכה. הוא אמר: "אני לא מבין את הרבנים, חותמים על כל מיני הוראות - והים והבריכה גובים קורבנות כל שנה. מי שחסיד שלי - שלא יילך".

כמו כן, הזהיר הרבי בנחרצות לחסידיו שלא ינפשו במלונות, אלא אך ורק בצימרים פרטיים שאין בהם כל חשש.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי הרבי התייחס בדרשתו ל'שיטה הקדושה', שפרטיה נחשפו לראשונה כאן ב'בחדרי חרדים', ואמר כי: "מי ששואל חסיד על השוואנצונעס אל תענו ואל תדברו על זה". בנוסף, הרבי הוסיף מה יש להשיב לכל השואלים: "איכפת לי מה הרבי שלך אומר? אתה רוצה לדבר איתי על טראמפ? זה אמנם דברים בטלים - אבל עדיף". 

כמו"כ נודע ל'בחדרי חרדים' כי הרבי אף ביקש מהאברכים, הבחורים והילדים, להגיע לציון אביו ה'ישועות משה' בבית החיים שבבני ברק, ולהתפלל ולשיר את השיר 'די שיטה הקדושה', לרפואת האברכים מהחסידות הזקוקים לרפואה וישועה. 

בנוסף, הרבי הצעיר בויז'ניץ המשיך לחזק את חסידיו ואמר להם: "אל תתביישו. המטרה שלי היא שלא תתייחסו לרחוב. זו חלק משיטת השוואנצונעס. ללכת בתום לב בלי פניות ובלי השפעות חיצוניות של הרחוב". 

'בחדרי חרדים' עם תיעוד וידיאו שבו נראים ילדי החסידות כשהם שרים בציון הקדוש את השיר: "די שיטה הקדושה פון די הייליגע ישועות משה דהיינו שוואנצונעס".



יש לציין, כי בימים האחרונים הפך השיר ללהיט חתונות היסטרי בכלל החוגים בארץ ובעולם, כאשר מדובר בשיר שעד כה נשמר רק בחוג החסידות וכעת הפך לנחלת הכלל.
שוואנצונעס השיטה הקדושה הרבי מויזניץ הוראות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד