י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מי מנסה לאיים על הח"כ שמתח ביקורת על היו"ר

חבר הכנסת איתן כבל שמתח בסופ"ש ביקורת חריפה על יו"ר מפלגתו, נדהם הבוקר לגלות התנכלות בפתח ביתו וכך הוא מתאר בסרטון שפרסם • צפו

מתוך טוויטר
מתוך טוויטר



יו"ר ועדת הכלכלה, חה"כ איתן כבל ממפלגת 'העבודה - המחנה הציוני', פרסם הבוקר (שני) תיעוד מפתח ביתו, בו נראית קופסת שימורים פתוחה המכילה שעועית שהונחה על מדרגות ביתו.

לפני כן מסתבר, כי הקירות בפתח הבית וכן הדלת הבית, הושחתו באמצעות התכולה.

הח"כ מתאר בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות, כיצד גילה את הדבר, ואף חשב תחילה כי מדובר אולי בחתול שגרר את הקופסה, אולם לאור היקף הנזקים, הגיע למסקנה כי יד אדם היתה במעל.


(כבל מפרט את הנזק מפתח ביתו)

מלשכתו מסרו הבוקר, כי "חה"כ כבל יצא מביתו כמדי בוקר לקחת את בנותיו לגן ולבי"ס. בפתח ביתו גילה פחית שמורים שנזרקה לעבר ביתו, וכן התגלו סימנים על קירות הבית".



חבר הכנסת כבל. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90צילום: חבר הכנסת כבל. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
חבר הכנסת כבל. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90


המקרה דווח למשטרה שהגיעה למקום וכן נפתחה בדיקה של קצין הכנסת בעניין.

ח"כ כבל כתב ברשת הטוויטר: "‏יצאתי הבוקר עם בנותיי ובטני התהפכה. גיליתי שמישהו שולח לי מסר מאיים בחצר ביתי, אינני יודע מי מבקש את רעתי אך אני אמשיך עם האמת שלי בכל תחום שהוא."

כזכור, בסוף השבוע שעבר מתח חבר הכנסת ביקורת חריפה על יו"ר מפלגתו אב גבאי וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "כך נראה הסוף! הנהלת מפלגת העבודה מחליטה לדרוס את החוקה ואת מוסדותיה השיפוטיים. חוק עוקף ופסקת התגברות - הנהגה שנוטשת את דרכה ואת ערכיה הדמוקרטיים. D9 תוצרת בית!".
איתן כבל התנכלות קופסת שימורים שעועית המחנה הציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד