י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

שתדעו, חרדיות לא מפחדות מהחופש הגדול

למרות שהשמועות אומרות אחרת, סקר 'לובי נשי' ב'בחדרי חרדים' מוכיח: רוב האמהות החרדיות לא מפחדות מימי החופשה הארוכים

צילום: Pixabay
צילום: Pixabay



בשיחות הגינה בשבועות האחרונים יושבות אמהות ומספרות עד כמה הן חוששות מהחופש הגדול הארוך בו הן צפויות לבלות בבית עם הילדים במשך שמונה שבועות ארוכים. למרות שנראה כי כל האמהות מפחדות ממנו, סקר 'לובי נשי' ב'בחדרי חרדים' מוכיח שרוב האמהות דווקא מחכות ומצפות לחופש הגדול.

למעלה ממחצית - כ-51 אחוזים מהמשיבות לסקר 'לובי נשי' סיפרו כי הן מחכות לחופש הגדול וכי הוא גורם להן להרגיש צעירות וליהנות עם הילדים שבדרך כלל עסוקים או לומדים.

"מתי יש לי זמן לשבת עם הגדולה לכוס קפה ושוקו או להכין עם הקטן יצירה ולהקשיב לכל הפטפוטים שלו?", שאלה אסתי אסולין, "בדרך כלל כולנו חוזרים מותשים מהמסגרות, אני רק מנסה להעביר את אחרי הצהריים בשלום והילדים העייפים מקטרים ללא הפסקה. בחופש אני חוזרת מותשת מהעבודה והילדים חוזרים עייפים מהבייביסיטר או הקייטנה, אבל יש אווירת שחרור כזו שמשנה הכל ושווה את כל הבלגן".

למרות שמשיחות עם נשים נראה כי כולן חוששות מהימים העתידים לבוא עלינו, רק 10 אחוזים מהנשים סיפרו כי הן חוששות מהשבועות הארוכים של החופש הגדול, שכוללים בילוי של 24 שעות ביממה כפול שבעה ימים בשבוע כפול שמונה שבועות של חופש.

39 אחוזים מהנשים ככל הנראה השלימו עם הגורל והבינו כי אם הן מצפות לו או חוששות ממנו, החופש הגדול בוא יבוא ולכן הן מכינות עצמן להתמודד עם מה שיהיה מתוך ידיעה שזה מה שתעשנה גם אלה שחוששות מהחופש וגם אלה שמצפות לו.
סקר יומי תוצאות לובי נשי חופש הגדול חוששות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד