י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מבוכה במפלגה • הח"כ הנכנס הצהיר: "לא הייתי מצביע למחנה הציוני"

בחודש הבא צפוי חה"כ יצחק הרצוג לפרוש מתפקידו בכנסת לטובת תפקיד יו"ר הסוכנות היהודית. מי שצפוי להחליפו הוא חה"כ לשעבר רוברט טיבייב. אלא, שטיבייב עזב לאחרונה את העבודה ואינו משמש כחבר המפלגה. בנוסף, בראיון לרשת ב' הבוקר הצהיר הח"כ הנכנס כי, "כיום לא הייתי מצביע למחנה הציוני"

טיבייב. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
טיבייב. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



מבוכה במחנה הציוני: בחודש הבא צפוי חה"כ יצחק הרצוג לפרוש מתפקידו בכנסת לטובת תפקיד יו"ר הסוכנות היהודית. מי שצפוי להחליפו הוא חה"כ לשעבר רוברט טיבייב.

אלא, שטיבייב - שכבר הספיק לעבור ארבע מפלגות בעבר כמה מפלגות, בהן, ישראל ביתנו, קדימה, התנועה ועבר למפלגת העבודה - עזב לאחרונה את העבודה ואינו משמש כחבר המפלגה.

מעבר לכך, בראיון לרשת ב' הבוקר הצהיר הח"כ הנכנס כי, "כיום לא הייתי מצביע למחנה הציוני".

בעקבות הדברים והפרסומים יש מי שדורש שטיבייב יפנה את מקומו לטובת הבא ברשימת המפלגה. ‏ח"כ איילת נחמיאס ורבין אמרה, "טיבייב צריך לפנות את מקומו. הוא לא יכול לכהן כח"כ מטעם המחנה הציוני".

חה"כ יעל כהן פארן אמרה: "‏אני לא מכירה את רוברט טיבייב, אבל לאור ההתבטאויות שלו ניכר כי הוא לא מייצג את המחנה הציוני ומוטב יעשה אם יוותר על מקומו בכנסת. להיות נבחר ציבור זו שליחות. לא באים לכנסת כדי להנות מטייטל ורכב צמוד. מי שלא מבין בעבודה ציבורית ופרלמנטרית ומי שלא מייצג קהלים ואג'נדה, אין לו מקום במשכן".
רוברט טיבייב העבודה מבוכה המחנצ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד