י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

המועמדת שהוקלטה תוקפת את החרדים מבהירה: "ההקלטות מזויפות"

לאחר שהופצו ההקלטות המיוחסות לה בה היא נשמעה תוקפת את החרדים, המועמדת המבקשת את תמיכת החרדים באשדוד בדקה מי עומד מאחורי ההקלטות המזויפות. גלבר הציגה בנוסף סרטון בו מציג ממוחה על הזיופים בהקלטות שפורסמו בקולה

המועמדת שהוקלטה תוקפת את החרדים מבהירה: "ההקלטות מזויפות"
Serge Attal/Flash90



לאחר שהופצו ההקלטות המיוחסות לה בה היא נשמעה תוקפת את החרדים, המועמדת המבקשת את תמיכת החרדים באשדוד בדקה מי עומד מאחורי ההקלטות המזויפות.

בפוסט שהעלה הלן גלבר, המתמודדת לראשות העיר אשדוד, כתבה גלבר, "אתמול חשפנו בפניכם את המזימה, גורמים עבריינים שחברו לפוליטיקאים המנסים לשרוד בכל הכח בשיתוף עיתונאים שמתפרנסים מהם, ניסו להפיל אותי, המועמדת לראשות העיר".

לדברי גלבר, "היום אתם כבר יודעים שהקלטות מזוייפות". גלבר הציגה בנוסף סרטון בו מציג ממוחה על הזיופים בהקלטות שפורסמו בקולה.

כזכור, בשבוע שעבר פורסמו הקלטות של המועמדת הלן גלבר בו תקפה בין השאר על ניסיונתיה לקבל את תמיכת החרדים בעיר. "אני מנסה לנפץ לו (ראש העיר המכהן לסרי א.ק.) גם את החרדים. יש לי חברים בתוך העדה החרדית שהם גם יועצים, הם מנסים", היא נשמעה אומרת.

גלבר סיפרה עוד כי, "החרדים הם הגוף הכי משמעותי פה. הם בוחרים עם 100% הצבעה. היה כאן קמפיין לנושא השבת, החלטתי שאני לא נוקטת עמדה ושומרת על נייטרליות, כי יש לי כאן 30% חרדים".

למרות ניסיונותיה אלו של גלבר לדבריה, היא נשמעת בהקלטות המזויפות משמיצה את החרדים ואומרת כי מה שמדבר אל החרדים "זה כסף". לדבריה, "החרדים זה נישה מאוד חזקה. הם אמרו לי לא מרוצים מלסרי. אתה יודע החרדים אוהבים לדבר כסף, הם יותר גרועים מכולם מסתבר. מסתבר שהם הכי הכי. כשהם באים לבחור, הם באים לבחור 100%".

גלבר מסרה אז תגובה לפרסום: "ההקלטות שמפורסמות במדיה השייכת לעבריין ג'קי בן זקן, שלסרי הוא בסך הכל בובה על חוט שלו, הינן מזויפות ומבושלות ואינן ראויות לתגובה, ולא לחינם אתרי התקשורת האחרים מסירים את הכתבות האלו מהאתרים שלהם".

"בימים הקרובים ייחשף הציבור לרעידת אדמה אמיתית שתוכיח את ממדי מעללי החבורה העבריינית שהשתלטה על אשדוד, ואז כבר לא יהיו שאלות על הקלטות למיניהן".
הלן גלבר יחיאל לסרי אשדוד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד