י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

האזינו • שובה שבה הביתה: "תמשיכו להתפלל"

מספר שבועות בודדים עברו מאז נפצעה קשה שובה מלכה בפיגוע דקירה בעפולה. היום, בראיון מהבית היא מספרת על הפיגוע, ההחלמה והתפילות

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה צילום: דוברות המשטרה





ההחלמה המהירה של שובה מלכה היא ניסית ומפתיעה, הפציעה הקשה איתה התמודדה לאחר שמחבל חמוש בסכין דקר אותה לפני כשבועיים בעפולה הוגדרה בשלבים מסוימים ככזו שמסכנת את חייה, אבל שובה לא נכנעה והיום היא התראיינה לרונן כץ ב'קול ברמה' כבר מהבית.

כבר לפני שבוע התראיינה שובה ממיטתה בבית החולים וסיפרה כי מצבה משתפר, בראיון היום היא סיפרה כי היא כבר בבית וכי היא מרגישה טוב הרבה יותר. היא הוסיפה כי היא שומרת על האופטימיות שלה בעזרת החיבוק הגדול של משפחתה וחברותיה וכי היא מבקשת שימשיכו להתפלל עליה בכדי שתוכל לחזור לשגרה בעזרת ה'.

את עיקר דבריה הקדישה שובה לכוח התפילות הגדול שהתפללו עליה: "מספרים לי קצת על התפילות ועל דברים מיוחדים שעשו, אני חושבת ששבת שעברה עשו כמעט 100 הפרשות חלה ברחבי הארץ ועשרות ספרי תהילים", אמרה, "אני בטוחה שזה עזר מאוד. נתן לי כוח לשמוע את זה וגם ברור שהתפילות פעלו כדי שאחלים בצורה כזו מהירה".

שובה חזרה על שאמרה גם בראיון ממיטת בית החולים וסיפרה כי היא מרגישה שהדקירה שהמחבל דקה היא לא דקירה אישית אלא דקירה לאומית: "אני כשלעצמי לא שווה כלום, גם זה שהמחבל דקר אותי זה לא שהוא רצה לפגוע בי באופן אישי אלא בקיום שלהו פה בארץ".
שובה מלכה עפולה פיגוע פצועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד