ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

האשה שהרגיזה את אמריקה • מי היא "מקסין המטורללת"

הפוליטיקאית המופרעת שמשגעת את האמריקנים ועומדת בפני הדחה ממפלגתה הטיפה להטרדת כל אנשי ממשלו של טראמפ

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay צילום: pixabay



אז שאלתם מה הסיפור עם מקסין ווטרס, פוליטיקאית מהמפלגה הדמוקרטית שחברה בבית הנבחרים מאז 1991, ו‏זה הרבה יותר ממה ש"פוגש את העין" - כמו שהחבר'ה אוהבים להגיד, ה‏אשה הזו מופרעת בצורה מאוד קשה ולא מאוד חכמה. יש לה נאום קבוע שהיא אוהבת לסיים אותו לפני 3-5 אנשים (זה בערך כל האנשים שמגיעים למפגשים איתה), אבל, וזה אבל גדול.

‏המפלגה הדמוקרטית קיבלה החלטה טקטית לפני כחודשיים להפסיק להגיד IMPEACH (לְהַעֲמִיד לָדִין) ולא להעלות בכלל את הנושא של רצון ההדחה של טראמפ על סדר היום.

‏הם הבינו מסקרים שזה מעצבן את הציבור האמריקאי, שלא בא לו להתעסק עכשיו עם חוסר יציבות של הממשל ובקיצור, הם החליטו, קודם נעבור את בחירות האמצע של 2018, נשתלט על הסנט ועל הקונגרס ואז ננסה להדיח את טראמפ בתור פעולה ראשונה.

‏ובינתיים הם הטילו טאבו מוחלט על הנרטיב הזה.

‏ופתאום ביום שבת בהיר, לפני ארבעה ימים, מקסין מרכזת סביבה באיזה פארק כמה הזויים ומתחילה עם המנטרה הקבועה של להדיח את הנשיא, ובעקבות הסיפור שהיה עם הדוברת של הבית הלבן שהעיפו אותה ממסעדה, כי היא שייכת לממשל טראמפ, מקסין הטיפה להצקה והטרדה עד כדי אלימות, לכלל חברי הקבינט, כל מי שעובד בבית הלבן וכל מי שתומך בטראמפ באופן כללי.

‏קריאתה עוררה זעם רב בתקשורת האמריקנית ובעיקר ברשתות החברתיות, הביקורת נמתחה גם מתוך מפלגתה הדמוקרטית. בעקבות מעשיה המבישים מקודמת בימים אלה, הצעת חוק להדיחה משורות המפלגה, גם אם היא תתנצל.

למרות שחלפו מאז כבר ארבעה ימים, ‏הנושא עדיין חם בסדר יומה של אמריקה.

כל הצמרת של המפלגה הדמוקרטית הקריבו את מקסין כשה לעולה, שלחו אותה לשגע את אמריקה, מתוך ידיעה ברורה שאין לה שליטה על הסוגרים, ושטוב לא יצא מזה וזה בדיוק מה שהם רצו.

יש שימוע ודיונים חשובים בסנאט בנושאים הקשורים לג'יימס קומי מי שהיה עד לא מזמן ראש ה-FBI והודח על ידי טראמפ, והדמוקרטים רוצים שארה"ב תתעסק עם מקסין ולא עם השימוע.

‏וחבל, כי בכל נאום שלה, היא מביאה עוד כמה אלפי קולות לטראמפ.
מוקסין ווטרס דמוקרטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד