ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

פרסום ראשון • ב'דגל' מבקשים להחיות את הסניף - אך הח"כים נרדמו

לאחר עשור בו סניף 'דגל התורה' בעיר בית שמש, לא התכנס - עסקני 'דגל' בעיר מבקשים להחיות את פעילותו. לדבריהם, חרף הצורך הרב, הח"כים אינם נוקפים אצבע בנושא. יו"ר 'דגל' בעיר: "החייאת הסניף הוא ודאי צורך השעה"

גפני עם ראשי דגל בבית שמש
גפני עם ראשי דגל בבית שמש



לאחר עשור בו סניף 'דגל התורה' בעיר בית שמש, לא התכנס - עסקני 'דגל' בעיר מבקשים להחיות את פעילותו. עסקני 'דגל' המקומיים מדגישים כי הדבר חשוב שבעתיים בצל המצב הפוליטי בעיר ובעקבות המו"מ המקרטע בין דגל לראש העיר משה אבוטבול. אלא שחרף כל זאת – הח"כים אינם נוקפים אצבע.

לידי 'בחדרי חרדים' הגיע מכתב ששיגר יו"ר סיעת 'דגל התורה' בעיר, ישראל סילברסטיין, לחברי הכנסת ולמחלקה המוניציפלית לפני כחודש ימים, בו הוא דורש מהם לפעול למען הקמת הסניף מחדש.

"כידוע לכולנו, סניף דגל התורה בעיר לא התכנס מזה כעשור, דבר שכבר מזמן הביא לאיבוד תקפו", כותב סילברשטיין שמציין כי הדבר בא לידי ביטוי "בפרט עם הקמת קהילות חדשות בשכונות העיר הוותיקה ובשכונות רמת בית שמש ג' ופרישת חלק מהחברים".

סילברסטיין כותב לחברי הכנסת כי, "החייאת הסניף הוא ודאי צורך השעה". במכתב הוא מפרט את סמכותו של הסניף אותו הוא מבקש להקים: "כל פעולה שתעשה על ידי יו"ר הסניף או העומד בראש תעשה בהסכמת חברי מועצת העיר, עד להקמת הסניף בפועל ימונה שלושה נציגים שירכזו את פעילות הסניף.

ע"פ היוזמה, מתפללי בתי הכנסת ימופו וימנו נציגים מטעמם שישמשו חברי סניף. כמו"כ, הם ירכזו את פעילות השכונות מול חברי המועצה, ובכך יחזור הכוח לידי הציבור. בנוסף, תקום קבוצה של אברכים שתדאג לבעיות ציבור הבוחרים מול חברי המועצה שעתידים לגדול בבחירות הקרובות.

יצוין, כי סניפי המפלגות בערים השונות מהוויים כוח משמעותי בתוככי המפלגה ומול ראש העיר. בערים כדוגמת ביתר - חברי הסניף הם אלו שבוחרים את חברי המועצה לפני הצגת הרשימות ובשאר הזמן הם מרכזים את פעילות המפלגה לטובת הבוחרים.

כזכור, עוד קודם לפתיחת המו"מ בין דגל התורה בבית שמש לראש העיר משה אבוטבול - נשמעו קולות רבים בעיר שביקשו להריץ מועמד מטעם דגל התורה לראשות העיר, דבר שירד מהפרק לאחר שרבני התנועה הורו למצות קודם את שיחות המו"מ עם ראש העיר המכהן אבוטובול.





דגל התורה בית שמש ישראל סילברסטיין סניף מקומי חברי הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד