י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

"תשחטו אותו" • הצעיר הותקף באבנים ובאלות

צעיר יהודי הותקף קשות בידי ערבים בבנימין • הצעיר נפצע, צלעותיו נשברו, נגרם לו חור בריאה וראשו נזקק לתפרים • המשטרה עצרה חשוד, אך שחררה אותו זמן קצר אחרי • "תקיפה שהיתה בקלות יכול להיגמר ברצח"

הבחור לאחר שהותקף. צילום: באדיבות המצלם
הבחור לאחר שהותקף. צילום: באדיבות המצלם



צעיר יהודי הותקף קשות שלשום (שלישי) בידי מספר ערבים, בסמוך לצומת גבעת אסף בבנימין, בעת ששהה במאחז עוז ציון. הצעיר נפצע במהלך התקיפה, ראשו נפתח, צלעותיו נשברו, נגרם לו חור בריאה והוא עדיין מאושפז בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים.

אתמול (רביעי) פנה הצעיר לארגון 'חוננו' בבקשה שיסייע לו כנפגע עבירה. עו"ד חיים בלייכר מהארגון הגיע לבית החולים, גבה מהפצוע עדות ובירר את פרטי המקרה. מברור שערך עם המשטרה, התברר כי חשוד שנעצר בסמוך לאירוע, שוחרר זמן קצר לאחר מכן.

בעקבות הדברים, פנה עו"ד בלייכר במכתב דחוף למפקד מחוז ש"י במשטרה, בו פרט את פרטי הארוע. "בעת שמרשי נכח בגבעה, התקרב לעברו רועה צאן בשנות ה-40 לחייו, כאשר הוא מלווה בילד נוסף. בעת שמרשי התקרב לכיוונם ושאל מרחוק על מעשיהם החל הרועה צאן לזרוק אבנים לעבר מרשי תוך שהוא מתקשר במכשיר הנייד וקורא למתפרעים נוספים להגיע למקום", תיאר.

"תוך זמן קצר הגיע למקום רכב עם שני בחורים שהחלו לזרוק לעבר מרשי אבנים והתקדמו לעברו עם אלות. מרשי ניסה לסגת אחורה כשפניו לעבר התוקפים על מנת שלא יפגע מאבנים שהחלו לפגוע בו, כל זה בעודו שומע את המתפרע המבוגר צועק לעבר הבחורים ש'ישחטו' את מרשי", תאר בלייכר.

בהמשך מתאר בלייכר את המכות, שפצעו באופן קשה את הצעיר: "אחד התוקפים הכה אותו באלה בראשו. בשלב זה מרשי הרגיש שעוד רגע חייו מסתיימים ובכוחותיו האחרונים הצליח להתגלגל כמה מטרים מהתוקף ולהימלט לעבר הכביש, שם הזעיק עזרה מהעוברים בכביש ומחיילות שהיו בצומת ה-T".

ממשטרת מחוז ש"י נמסר כי עם הגשת התלונה נפתחה חקירה ונעצר חשוד, עליו הצביע המתלונן. החשוד שנעצר, טען כי גם הוא הותקף, ולאחר מכן שוחרר בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת.
גבעת אסף תקיפה חמורה אלימות קשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד