כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ראש הישיבה למסעדות: תהיה לכם זכות התורה

בעלי מסעדות בשכונת 'בית ישראל' נפגשו עם ראש ישיבת מיר • המטרה: סגירה מוקדמת של המסעדות • התנאי: 'מאפיית נחמה' תסגור גם היא בשעה מוקדמת

מאפיית נחמה. צילום: יעקב נחומי
מאפיית נחמה. צילום: יעקב נחומי

בעלי המסעדות בשכונת 'בית ישראל', הנהנות מכשרות מהדרין של הרב רובין, נפגשו אתמול (ב') עם ראש ישיבת מיר - הגרא"י פינקל, כדי לדון בשעת סגירת המסעדות, המספקות שירותים לאלפי בחורי הישיבה.

כפי שחשף אתר 'בחדרי חרדים', ימים ספורים לפני פטירתו ביקש ראש הישיבה המנוח, הגרנ"צ פינקל זצ"ל, מבעלי החנויות והמסעדות לסגור את הדלתות לא יאוחר מהשעה 23:00, אך החלטה סופית לא התקבלה.

בפגישה הפעם נכחו נציג מטעם הכשרות של הרב רובין, בעלי המסעדות וראש הישיבה הטרי.

ראש הישיבה הסביר לבעלי המסעדות: "אם תסגרו מוקדם את המסעדות, הבחורים ילכו לישון מוקדם יותר, ולא יסתובבו ברחובות השכונה. זה יגביר את אווירת הלימוד והכל יהיה בזכותכם".

בעלי החנויות הביעו נכונות לסגור את המסעדות בשעה מוקדמת, אך התנו זאת בסגירה של 'מאפיית נחמה', הממוקמת בסמוך. "מה ראש הישיבה ירוויח? מאפיית נחמה פתוחה עד לשעות הבוקר, והחנות מנקזת אליה מאות בחורים. אם הם יסגרו מוקדם – אנחנו מתחייבים גם לסגור מוקדם".

מאפיית 'נחמה' נהנית מכשרות של 'העדה החרדית', כמו עוד חנויות רבות באזור, וככל הנראה כבר בימים הקרובים תיערך פגישה נוספת עם בעלי החנויות הללו – בה יבקש ראש הישיבה גם מהם להקדים את שעת הסגירה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד